• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • minneli

Pojknamn är jättesvårt... har inget alls.. hade ett förrut men det har som blivit förstört eftersom det börjat barn på förskolan jag jobbar på som heter så osv...

Har ett tjejnamn som jag tycker är fint iaf.

Testade på kinesisk kalender och då skulle det bli en kille fast sen stod det att datumkombinationen lika gärna kunde vara en tjej. Sen igår hittade jag en sida där man svarade på lite olika frågor och då fick jag att det skulle bli en pojke. Det här testet: http://se.babycenter.com/tools/baby-gender-predictor/?intcmp=lnav_tool_genderpredict 

Stämmer väl inte alls, men det är ju alltid roligt att kolla ändå =P

Nu har vi varit och berättat för mamma och pappa. Sa till mamma att hon nog skulle få en tidig födelsedagspresent, en sisådär 4-6 dagar innan. Tog en stund, sen fattade dom =) Det är ju totalt oplanerat det här så de hade ju inte anat nånting.

• Missoctober88
    cabrera skrev 2011-05-17 16:42:10 följande:
    Nee detta illamående är ju inte kul nånstans :) Förstår inte hur ni som jobbar orkar ...jag ligger helt utlsagen på soffan heeela dagarna... :(
    Det gör jag med :( Illamående och kräks om jag rör mig.
  • 87ida

Hej allihopa! Shit vad mycket som hänt sen sist jag kikade in här, både tråkiga och roliga saker.. Jag beklagar så hemskt mycket till er som fått tidiga missfall osv, tänker på er! Och till er som nyss plussat eller sett det lilla pyret på ultrald: grattis! Själv går man in i vecka 7 på torsdag så är nu i 5+5 tiden går sååå sakta. Har dock inget illamående alls, bara ömma tuttar och lite värk i magen ibland. Får hoppas de håller i sig någon som förresten vet i vilken vecka man kam kolla kön med ultraljud?

• bumbi 84

Har en liten lista med namn sen förra. men inget som är hundra än.

Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • twistedtofit

Namn kommer jag inte börja fundera på förrän bara någon vecka innan beräknat tror jag. Man hinner ju ändå ångra sig en miljon gånger, pojknamn tycker faktiskt jag är lättare! När vi fick sonen hade vi inga tjejnamn, vi var rätt säkra på att det var en kille!

Nu fokuserar jag på att klara de här första veckorna.

• Cia80
    87ida skrev 2011-05-17 22:32:28 följande:
    Hej allihopa! Shit vad mycket som hänt sen sist jag kikade in här, både tråkiga och roliga saker.. Jag beklagar så hemskt mycket till er som fått tidiga missfall osv, tänker på er! Och till er som nyss plussat eller sett det lilla pyret på ultrald: grattis! Själv går man in i vecka 7 på torsdag så är nu i 5+5 tiden går sååå sakta. Har dock inget illamående alls, bara ömma tuttar och lite värk i magen ibland. Får hoppas de håller i sig någon som förresten vet i vilken vecka man kam kolla kön med ultraljud?
    Håller med dig om att tiden går sakta!
  • twistedtofit
    87ida skrev 2011-05-17 22:32:28 följande:
    Tror runt v 24 eller nåt
  • Västeråsmamman

Neej jag blöder.....får väl ringa kk imorgon men förmodligen är det kört.

• vinterbarn2012

Blöder du mkt? Jag blödde lite i fre men bm sa att det var ganska vanligt så länge det inte är massa blod och gör ont..

Svar på tråden Januaribebis 2012