• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Västeråsmamman

Jag blöder en hel del men har inte ont.
    Blödde massos första grav plus när jag väntade tvillingarna. Hade jag bott i sthlm hade jag åkt till gynakuten men nu får man vänta och hoppas att det slutar strax.

• cabrera
    87ida skrev 2011-05-17 22:32:28 följande:
    Hej allihopa! Shit vad mycket som hänt sen sist jag kikade in här, både tråkiga och roliga saker.. Jag beklagar så hemskt mycket till er som fått tidiga missfall osv, tänker på er! Och till er som nyss plussat eller sett det lilla pyret på ultrald: grattis! Själv går man in i vecka 7 på torsdag så är nu i 5+5 tiden går sååå sakta. Har dock inget illamående alls, bara ömma tuttar och lite värk i magen ibland. Får hoppas de håller i sig någon som förresten vet i vilken vecka man kam kolla kön med ultraljud?
    v18
  • bumbi 84
    Västeråsmamman skrev 2011-05-17 23:05:39 följande:
    Blödde massos första grav plus när jag väntade tvillingarna. Hade jag bott i sthlm hade jag åkt till gynakuten men nu får man vänta och hoppas att det slutar strax.
    Hoppas att det inte är nån fara
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • EttLitetPyre

Hej på er :) man kan väl se kön vid RUL runt v 18? Om det går att se villsäga :) idag går jag in i v 8!! Ofattbart :) Två veckor kvar till vul! illamåendet håller sig borta om jag äter ofta och lite i taget. Känner hur det växer där inne vilket känns underbart! Då vet man att det går framåt ;) västeråsmamman: vilken vecka är du i? Tänkte om du kanske kunde få ett ul? Hoppas det lugnar ner sig.. Kram till dig

• cabrera
    Västeråsmamman skrev 2011-05-17 23:05:39 följande:
    Håller tummarna att det inte är någon fara
  • Västeråsmamman

Jag är i v 6+6 imorgon. Var ju på koll i måndags och då såg allt bra ut. Men jag ska ringa imorgon. Ska försöka sova om jag kan

• curiosa

Här är det nog kört oxå....
    Vaknade i natt av att jag blödde och blöder fortfarande. Har dock inte ont alls men det kan ju komma under dagen.
    Blödde dock med båda mina stora så det kanske är ok men jag avvaktar och ser vad som händer.  Har ju tid på tisdag för vul....

• Västeråsmamman

Hej då alla och lycka till.
    Jag har inga symptom alls kvar och tempen har sjunkigt. Har haft ont en del i natt.
    Känns inte som att det är värt att åka in och kolla.
    Nu ska jag ta hand om de barn jag har. Twinsen fyller 7 idag.
    Stor kram

• curiosa
    Västeråsmamman skrev 2011-05-18 06:50:42 följande:
    Hej då alla och lycka till.
    Jag har inga symptom alls kvar och tempen har sjunkigt. Har haft ont en del i natt.
    Känns inte som att det är värt att åka in och kolla.
    Nu ska jag ta hand om de barn jag har. Twinsen fyller 7 idag.
    Stor kram
    Fast samtidigt så är det väl bäst att åka in så att de ser att allt ä rute om det nu är ett mf.
    Jag velar oxå om jag skall ringa eller ej eftersom jag inte heller har ont.
  • AkireNirak

Plusade den 17/5 efter 3½ års försök. Nu håller vi tummarna för första bebisen den 19/1-12!!

Har haft superkoll på hela cykeln i flera månader nu, och hade senaste M 15-19 April, ÄL 29-30 April, och plusade 17/5.

Det som är lite läskigt är att jag inte riktigt kan smälta det, eller tro på att det är sant. Hoppas att det sjunker in den närmaste tiden, och åtminstone efter att vi varit på första UL om 3-4 veckor (får ett tidigare UL då vi fått lite hjälp på traven i form av hormontabletter).

Svar på tråden Januaribebis 2012