• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • twistedtofit
    AkireNirak skrev 2011-05-18 07:02:42 följande:
    Plusade den 17/5 efter 3½ års försök. Nu håller vi tummarna för första bebisen den 19/1-12!!

Har haft superkoll på hela cykeln i flera månader nu, och hade senaste M 15-19 April, ÄL 29-30 April, och plusade 17/5.

Det som är lite läskigt är att jag inte riktigt kan smälta det, eller tro på att det är sant. Hoppas att det sjunker in den närmaste tiden, och åtminstone efter att vi varit på första UL om 3-4 veckor (får ett tidigare UL då vi fått lite hjälp på traven i form av hormontabletter).
    Grattis!!

Vi har samma datum med mens och ÄL och BF, hihi!
  • partouze

Uhh värsta natten hittils . Huvudvärk och rejält illamående på det . Madrömmaf u name it .. Nu har jag dock lyckats få bort huvudvärken men illamåendet är extremt :( kan inte ta ledigt idag heller .. Blä

• Mysgrodan

Jättetråkigt för er som verkar ha fått missfall!! Gråter Verkar vara ganska vanligt att man får det tidigt. Blir lite orolig själv!

AkireNirak skrev 2011-05-18 07:02:42 följande:
    Plusade den 17/5 efter 3½ års försök. Nu håller vi tummarna för första bebisen den 19/1-12!!

Har haft superkoll på hela cykeln i flera månader nu, och hade senaste M 15-19 April, ÄL 29-30 April, och plusade 17/5.

Det som är lite läskigt är att jag inte riktigt kan smälta det, eller tro på att det är sant. Hoppas att det sjunker in den närmaste tiden, och åtminstone efter att vi varit på första UL om 3-4 veckor (får ett tidigare UL då vi fått lite hjälp på traven i form av hormontabletter).
    Grattis!!! Skrattande

Kom på nåt såå bra i morse! Har snart tänkt berätta för familjen om graviditen och vad passar bättre än på morsdag som kommer snart. Då kan man ju säga typ: Ja, nästa år får jag kanske bli firad på den här dagen. Solig
  • shadowstorm

Oj hoppas det går bra för dig Västeråsmamman :(

Själv ska jag boka ett VUL nästa vecka eftersom jag är oroad jag känner INGET utom ömma bröst denna gång. Och när jag vänta sonen så hade jag alla symtom man någonsin kunde ha :P Så nu är jag oroad att det faktiskt inte är ett liv inom mig. Min högsta önskan är ju att få en "snällare" graviditet men detta gör mig rent ut sagt rädd :(

• 79a

Tips mot trög mage och hemorojder???? Inget trevligt ämne men ändock en sanning och ett problem

• Mysgosmys
    Mysgrodan skrev 2011-05-18 07:29:24 följande:
    Jättetråkigt för er som verkar ha fått missfall!! Gråter Verkar vara ganska vanligt att man får det tidigt. Blir lite orolig själv!Grattis!!! Skrattande

Kom på nåt såå bra i morse! Har snart tänkt berätta för familjen om graviditen och vad passar bättre än på morsdag som kommer snart. Då kan man ju säga typ: Ja, nästa år får jag kanske bli firad på den här dagen. Solig
    Haha ja, jag sa det strax före valborg till maken, att vi ska berätta för familjen på mors dag :P Kommer då vara i vecka 10. Jag har skaffat en tröja som det står "jag ska bli mormor" på som mamma ska få :P
  • Stellan

Oj, känns som att det är många i tråden som får missfall : ( Jättetråkigt, beklagar verkligen.

Är det vanligt att det inte går vägen?? Säger som Mysgrodan, man blir lite orolig.......

• curiosa

Ringde gyn och fick en tid 10.15 idag redan....får se hur det ser ut men jag har inga förhoppningar.

Svar på tråden Januaribebis 2012