• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Mysgosmys

Ja jag undrar också, det är ju så många i trådarna jag är med i som råkat ut för detta hemska, och så nu min väninna som bara var 3-4 veckor längre gången än jag... :S

• Syoss
    mia1986 skrev 2011-05-18 07:46:27 följande:
    Idag är jag v 6+0. Det räknas som att jag är i v 7 va?
    Ja det gör det :) Jag är exakt en vecka efter dig^^
  • Syoss
    AkireNirak skrev 2011-05-18 07:02:42 följande:
    Plusade den 17/5 efter 3½ års försök. Nu håller vi tummarna för första bebisen den 19/1-12!!

Har haft superkoll på hela cykeln i flera månader nu, och hade senaste M 15-19 April, ÄL 29-30 April, och plusade 17/5.

Det som är lite läskigt är att jag inte riktigt kan smälta det, eller tro på att det är sant. Hoppas att det sjunker in den närmaste tiden, och åtminstone efter att vi varit på första UL om 3-4 veckor (får ett tidigare UL då vi fått lite hjälp på traven i form av hormontabletter).
    Vi har samma datum, både mens och BF^^ fast jag plusade 11/5 :)
    Nu håller vi tummarna!
  • twistedtofit
    Syoss skrev 2011-05-18 08:25:03 följande:
    Vi har samma datum, både mens och BF^^ fast jag plusade 11/5 :)
    Nu håller vi tummarna!
    då är vi 3 ;) hihi

jag plussade oxå 11/5
  • mabuse

Testade positivt idag så jag tänkte hänga på här i tråden!

Såg dock att det finns så mycket som fyra januaritrådar! Så om ingen har någon invändning, säger jag till de andra trådarna att vi kanske kan samlas här, roligt med alla på samma ställe!

• curiosa
    mabuse skrev 2011-05-18 08:56:11 följande:
    Testade positivt idag så jag tänkte hänga på här i tråden!

Såg dock att det finns så mycket som fyra januaritrådar! Så om ingen har någon invändning, säger jag till de andra trådarna att vi kanske kan samlas här, roligt med alla på samma ställe!
    Det enda är att denna tråden är så stor och så många att man inte hinner varken läsa eller få några svar på det man skrivit. Det är nog därför det kommit till mer grupper tror jag.
  • Someday

Jag hakar på här!
    Jag har påbörjat min andra graviditet. Är i vecka 5+5 (6).
    Har ett VUL på måndag.
    Hälsosamtal 8/6.
    Jag har ett MA i bagaget i vecka 11, fostret hade slutat växa i vecka 6+.
    Därför vill jag ha ett VUL. Inte för att det egentligen säger så mycket. Men det skulle
    kännas lite mer hoppfullt att få se ett tickande hjärta. Kanske minskar det min oro lite.
    Jag mår illa!! Nästan hela tiden, mer eller mindre. Kräks dock inte.
    Har molvärk och ömmande bröst. Trött! Eller tja, helt utslagen är nog mer rätt ord.

• mabuse
    curiosa skrev 2011-05-18 09:03:55 följande:
    Det enda är att denna tråden är så stor och så många att man inte hinner varken läsa eller få några svar på det man skrivit. Det är nog därför det kommit till mer grupper tror jag.
    Jag förstår - vi får väl se vad som händer... det kanske reglerar sig. Det är så svårt att välja bara, känns som att man missar så mycket om det är utspritt också!
  • minneli

Tråkigt att läsa om er som börjat blöda, hoppas att det bara är en blödning och inget annat. Men det är det där som är så svårt. När jag fick mitt missfall innan dottern blödde det lite och det gjorde inte ont, men det var ett missfall. När jag blödde när jag väntade dotterna kom det lite mer blod och en liten klump men det var inget missfall. Så det är väl det också som gör det svårt, att man inte riktigt vet säkert.

Svar på tråden Januaribebis 2012