• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Syoss
    SFHelen skrev 2011-11-20 15:33:00 följande:
    Hej orkar inte läsa alla sidor ni hunnit skriva. Vill bara berätta att igår fick vi en son på 1495g o 40cm. Kom i v.29+2 o är en riktig liten kämpe om fått namnet Tyr. Hör av mig senare om fl o allt Kram
    Stort grattis till lillen!! Hoppas allt har gått bra och att det fortsätter så framöver :) 
  • Marsätt

Ett stort grattis.. Hoppas ni alla mår bra.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Skruttan 2012♥
  • bumbi 84

Ett STORT grattis till den lilla killen!!

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • fabler

blev lite stressad av att första bebisen i tråden är född så nu är spjälsängen ihop skruvad och jag har tvättat bäddmadrassen, täcke, kuddar (spjälsäng och vagn) och lite lakan. Har en maskin till med lakan som ska tvättas men den får vänta. Idag var min bror med familj här och dem hade med sig en kartong med kläder som jag fick kika i sen ska den vidare till min syster så hon får kika i den. Jag tog bara nån pyjamas (som dem fått av mig) och några byxor resten får syrran kika på eftersom hon väntar sin första och vi har massa kläder redan.

elias är världens sötaste!!!
  • elingabriella
    G.r.a.t.t.i.s. SFHelen! Berätta gärna mer om ert lilla underverk när du har tid och ork.

Jag var hos BM i fredags (vecka 31+0) och hade ett SF mått på 30 och hon trodde även att vår lillkille hade fixerat sig. På torsdag börjar vi föräldrautbildningen och nästa måndag ska vi på TUL för att se hur moderkakan ligger. Det börjar bli mycket att se fram emot nu, hihi. Hjärta
    www.elingabriella.se - Mops, chihuahua & en liten prins i magen ♥
  • Tärning6

Snuttis80: Härligt ja de e super mys med belysningen och tomtar men insåg att jag har så få tomtar så måste köpa fler men men de får vänta tills vi får pengar..

• misssally

Grattis SFHelen till er lille kille! :) Hoppas allting går bra nu!

En fråga till er andra, jag vet att vi pratat om Babyskydd förut, men vi var och kikade lite idag. Jag fastnade för Brio Primo, är det någon som har erfarenhet av sådant? Jag tyckte det verkade nätt och smidigt, men jag har ju egentligen ingen aning ;) Hjälp mig :)
    Hur gör ni andra, köper ni nytt eller begagnat?

• fabler
    misssally skrev 2011-11-20 19:37:46 följande:
    Grattis SFHelen till er lille kille! :) Hoppas allting går bra nu!

En fråga till er andra, jag vet att vi pratat om Babyskydd förut, men vi var och kikade lite idag. Jag fastnade för Brio Primo, är det någon som har erfarenhet av sådant? Jag tyckte det verkade nätt och smidigt, men jag har ju egentligen ingen aning ;) Hjälp mig :)
    Hur gör ni andra, köper ni nytt eller begagnat?
    jag köpte nytt när jag var på underbara barn mässan. Så jag betala 1000kr för ett nytt från acta graco med bas. Den kommer användas till förhoppningsvis två barn så de kändes helt klart värt att köpa nytt då. Jag klämde lite då på Brio Primo och jag gillade den med, men hade snöat in mig på graco så därför blev de den.
    elias är världens sötaste!!!