• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • RaraS

På tal om blöjor, hos oss är det inte fritt heller. (Sunderbyns sjukhus, Norrbotten) Här lät det som man får någon enstaka, typ på förlosningen, men ingen på BB så då förväntas man ha med sig. De säljer också blöjor i kiosken på sjukhuset så min plan är att ta med ett litet paket i väskan och tar de slut får pappan eller jag gå till kiosken och köpa fler!

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 12/1-12?
  • ccecy

Idag får jag se bebis :) Vad jag har längtat, får se om h*n vill visa sig va de är för liten krabat där inne :) Och imorgon skall jag till Mvc på besök :)

• Velociped

Skit! Måste in till arbetsterapeuten igen idag. Under helgen har mina handleder blivit så svullna att jag inte kan rör dem.. Sambon har fått hjälpa mig av och på med bh-n tex. Men typiskt nog säger arbetsterapeuten i telefon att hon inte tror hon kan hjälpa mig - jag som trodde det hade med karpaltulleln att göra. Hoppas på ett annat besked när jag träffar henne.

Håll tummarna för att jag får ett positivt besked idag, annars måste jag vidare till läkare. Börjar bli rädd för att nåt är allvarligt fel... :(

• PrickenoGrodan

God morgon på er! Sitter och funderar på om jag ska åka en sväng till IKEA innan jobbet eller om jag ska stanna hemma och vila. Jag borde nog vila men IKEA en måndag fm = inte mycket folk. Svårt val.

• 87ida

Jättestort grattis till er SFHelen!! Ser fram emot att läsa om förlossningen och kanske se en liten bild :)

Vecka 34 idag Hjärta

• elinson

Oj så nära allt kändes nu, funderade på om jag borde göra färdigt vagnen/skruva ihop sängen osv.. Hoppas ni båda mår bra och GRATTIS SFHelen!

BM
    Vecka  30+0

BT: 101/68
    SF: 28
    Bebis hjärslag: 130
    fixerad: nix!
    8kg plus so far...

Idag blev jag yr och det svartnade lite för ögonen för första gången.. har ju alltid haft lågt blodtryck ned mot 95/55 men aldrig känt av det.. antar att det märks att cirkulationen är sämre.

Lilleman sparkar och lever om på nätterna imorse sa min sambo att han hade haft lite "egentid med sonen sin" jag fattade inget. Men han har legat och känt på magen undertiden jag sov Hjärta

• MissT

Stort grattis SFHelen till er och lillkillen Hoppas att ni mår bra allihopa!

• fair

Min lilla trycker sig verkligen utåt idag, magen är stenhård för att hon lägger sig så ytligt. Har tom fått lite ont för att huden blir så spänd.. Obehagligt men ändå mysigt :)

• nya mamman

V 33+4 idag och vi har inte skruvat ihop säng eller skötbord än... BB-väskan har jag inte börjat fundera på ännu. Märkligt men allt känns fortfarande så overkligt. Ska det faktist komma en bebis??