• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Zaarah1984

Yrla- Håller tummarna för dig och bebisen!

Har inte ens tänkt på om vi ska berätta för någon när vi åker in men någon måste ju mata katterna så får väl höra av mig till syrran eller svärmor

Nej nu ska jag ta och trotsa min foglossning och ryggont och ta en liten promenad, fattar inte att det bara kan dyka upp så där som det gjort sista veckan. Det gör ont att sitta, gå och ligga ner... segt. Är glad att jag inte haft det så hela graviditeten.

• elinson

Yrla - hoppas ni mår bra, hela familjen och att lillen stannar i magen lite till.

Vet ni hur det är med liniment under graviditeten, jag har ryggont som säkert skulle må lite bättre av liniment och lite massage. Men när jag googlar på det så verkar det vara lite olika vilka svar man får. Nån säger ok till allt liniment under graviditeten, nån säger ok till vissa, nån säger tvärt nej till liniment under grav. Nån som kan reda ut begreppen?

• fabler

Nu har jag haft mina två första utbildningar och är taggad inför vårens utmaning. Nu vill de bara till att bebisen inte trivs för bra i magen så jag går över två veckor. Vill kunna börja min utmaning direkt från start.

Nu var de dags att fixa nån lunch så man orkar med eftermiddagen också. Idag ska jag koka knäck hade jag tänkt.

elias är världens sötaste!!!
  • Jämthund

Vi har förvisso en hund som behöver tas om hand men jag tänker inte säga när vi åker in. Tror att jag blir igångsatt och skall försöka lämna hunden hemma hos mamma och pappa i den vevan. Men, funkar inte det så gör det inte. Annars har grannen lovat att ställa upp om det skulle vara någonting. Började föresten tvätta beviskläderna igår... Det börjar ju trots allt närma sig.

• fabler
    Jämthund skrev 2011-12-14 11:56:21 följande:
    Vi har förvisso en hund som behöver tas om hand men jag tänker inte säga när vi åker in. Tror att jag blir igångsatt och skall försöka lämna hunden hemma hos mamma och pappa i den vevan. Men, funkar inte det så gör det inte. Annars har grannen lovat att ställa upp om det skulle vara någonting. Började föresten tvätta beviskläderna igår... Det börjar ju trots allt närma sig.
    varför tror du att du blir igångsatt?
    elias är världens sötaste!!!
  • roxylady
    missable skrev 2011-12-13 22:01:27 följande:
    paet: ja, super mysigt, vi sover i en 140 säng och känner oss inte trygga med henne mellan oss. Ååh buggaboon är skit fin juh! Kul!
    Okej nej men det kan jag förstå.. kan kännas för trångt.. Vi har en 180 så det kan nog funka ibland! Vill nog ha ett babynest ändå tror jag. Vi får se vad som händer. Ja den är jättefin!!
  • roxylady

Var hos BM idag. Äntligen har även vår bebbe nu fixerat sig! Kändes skönt att höra!

Resten såg också jättebra ut med värden och hjärtslag! 34 ligger mitt mått på nu i v33+4. Så har gått snabbt då det var i mått 30 den 28:e Nov! Skönt å veta att det växer i alla fall

• missable
    roxylady skrev 2011-12-14 13:00:12 följande:
    Var hos BM idag. Äntligen har även vår bebbe nu fixerat sig! Kändes skönt att höra!

Resten såg också jättebra ut med värden och hjärtslag! 34 ligger mitt mått på nu i v33+4. Så har gått snabbt då det var i mått 30 den 28:e Nov! Skönt å veta att det växer i alla fall
    åh härligt att bebisen vänt sig rätt! hoppas h*n stannar där nu och inte tar ett ärevarv =)
    Din mage verkar ju växa som en tok trots att liten ligger fixerad... skönt!