• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Yrla

Nu är vi på g in till FL med kraftiga Sd, tryck neråt som känns ungefär som att man vill göra nummer 2 och blödningar. Snälla håll tummarna för mig och kotten.

• LillaEko

Yrla: hoppas det hår bra för dig och liten.

Jämthund: haha, förstår vad du menar med att "bjuda till". Har gett min man samma uppmuntran ibland ;) trots att man själv mest känner sig klumpig och oattraktiv!

Nu vankas det en hundrunda, är ju över en månad sen vi behövde gå så här tidigt sist så ska faktiskt bli mysigt :)

• Alltochinget

Förstår er som har barn sen innan (eller hund/katt) som behöver barnvakt att ni ska säga till. Vi hade nog tänkt säga till våra familjer iaf men på föräldragruppen pratade vi om det och BM föreslog att vi helst inte skulle tala om det just för att då har vi en skyldighet att höra av oss om hur det går med jämna mellanrum så de inte blir oroliga. Och jag tycker hon har en poäng där. Hade inte tänkt så innan.

• curiosa

Barnvakten måste ju få veta och då blir det automatiskt så att både mina föräldrar och sambons föräldrar vet.
    Sen kommer jag även att messa/ringa min brors fru för det hör till (hon har hört av sig med sina)

• Empa86

Vi kommer inte höra av oss när vi åker in, möjligt att vi gör det när vi varit inne ett tag eller först när bebis tittat utGlad

Vecka 34 idag (33+0)Hjärta