• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Liina87

Allt gick bra hos BM idag, SF måttet hade ökat så det var skönt har nu 32 och är i vecka 35+3. Blev dock lite nervös när hon kallade om en annan barnmorska för att dubbel kolla det måttet hon hade fått, men de fick samma och allt annat såg bra ut. Hon ligger även med huvudet neråt men det är fortfarande ruckbart.

http://www.linapetite.blogspot.com/

• Pusselbiten86

Jag har nog en bebis i tvärläge ikväll :S Aj aj aj. Och tomt uppe o nere :p
    Helknäppt 

Noah 060526, Thias 070724, Alwin 091210, Gravid BF Jan 2012 :)
  • chicopico

Jag gick över 11 dagar med 1an och 7 dagar med 2an så jag räknar med att gå över denna gången också..... 

• Tärning6

Jag vill inte gå över med tanke på hur jag mår..
    Sonen kom den 2juni men blev igångsatt pga skyhögt blodtryck.
    Och han var beräknad den 10juni..

Vi får se när denna bebbe tänker titta ut, har en känsla att han kommer komma närsom typ bara en känsla jag har i kroppen och jag har lärt mig att man ska lyssna på sin kropp så vi får se..

Sen har jag inte mått så bra på ett bra tag men det har min goa man löst hihi han har bjudit ut mig så på fredag har han ordnat barnvakt så då blir det bio och ut å äta..Vet dock inte riktigt vilken film vi ska se men de visar sig...
    Mysigt ska jag ha å Njuta ska jag..

• fabler

Har en alldeles för lugn bebis ikväll så jag hann bli orolig. Men efter ett glas med iskallt vatten så fick hon hicka och sen har jag känt två små buffar i alla fall.

elias är världens sötaste!!!
  • minjalin
    partouze skrev 2011-12-14 21:30:44 följande:
    Ja den 12/1 ! Är så trött på allt detta så hon för komma tidigare tack.
    Ja fy vad segt det är nu. Jag hade på känn att sonen skulle komma tidigare men han kom ju på BF. Denna känns också som att den kommer komma tidigare men litar inte ett dugg på den känslan utan tror bara det är hoppet som framkallar känslan ;) Men man får väl vara glad om den kommer på BF och man slipper gå över i alla fall. Imorn är det ju "bara" 4 veckor kvar ;)
  • fabler

Imorgon är de bara tre veckor till bf för mig. De är ju ingenting egentligen tror bara den här veckan gått så kommer tiden gå snabbt med jul och nyår plus att sonen ska va hemma mer då.

elias är världens sötaste!!!
  • Liina87

Tärning6: jag har precis samma känsla som dig, tror att vår lilla prinsessa tittar ut tidigare, frågan är bara när, eller om det bara är en fixide det återstår att se.