• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fair

Ames: jag vet, men blev så mycket uppe i varv :P det är ju så spännande!

• fabler
    fair skrev 2011-12-18 00:03:56 följande:
    Ames: jag vet, men blev så mycket uppe i varv :P det är ju så spännande!
    jag hade blivit lika Tungan ute men de är lättare och låta förnuftig när de inte gäller en själv !

Jag har sovit hyffsat bra inatt, men var lite orolig vid fyra då sonen började prata. Men han somna om och sov till tio i sju då kändes de okej att gå upp. Nu har sonen fått sitt fjärdeadventspaket och han blev helt överlycklig över en mjukistomte och en bamsebok. Han har snöat in sig på bamsetidningar men jag tycker de är sååååå tråkigt och läsa tidningar så när jag hittade boken för 29kr (kupongerbjudande) på ica så bestämde jag mig snabbt för att de skulle bli dagens paket istället för playdooh som de va tänkt han skulle få. Så nu får han ett extra paket på julaftonsmorgon istället.
    elias är världens sötaste!!!
  • LillaEko

Här har det snöat lite i natt, hoppas det kommer mer under dagen.
    Igår hann jag med en hel del, bakade tre sorters julgodis, städade, handlade, ordentlig runda med hunden och lite annat fix och trix. Känns i ryggen idag :/ inte känt av den något direkt så innan.

Här i vårt landsting får man hyra en tens för 300:-/ mån. Mannen och jag tycker det låter smart så man dels kan va hemma längre när det är dags, dels ha med den in till fl och dels ha den nu när jag känner av ryggen lite. Någon som hyrt en el funderar på det?

• ccecy
    LillaEko skrev 2011-12-18 08:22:04 följande:
    Har ni tänkt på att om 2 veckor och 15 Tim och 38 min är det nytt år :)
    Är det inte 13dagar bara då ? :) för om två veckor är de söndag redan, men nytt år :)
  • Tärning6

Fick sovmorgon i dag både jag å manen, Sonen kom ej ner förren 08.45 och ropade då att vi skulle hjälpa han hitta hans snutte hehe så nu sitter vi och äter frukost så härligt

• LillaEko

Ja just det, nyår är ju på lördan :p 13 dagar ska det vara då ju istället för två veckor

• Alltochinget

Jag har haft ont i ljumsken, eller alltså på sidan mellan benen precis där benet börjar, de senaste veckorna och det har blivit värre. Gör ondast när jag ligger ned och ska vända mig om. Mest känns det på vänstra sidan. Är det foglossning?

• Moniqe1979
    LillaEko skrev 2011-12-18 08:26:34 följande:
    Här har det snöat lite i natt, hoppas det kommer mer under dagen.
    Igår hann jag med en hel del, bakade tre sorters julgodis, städade, handlade, ordentlig runda med hunden och lite annat fix och trix. Känns i ryggen idag :/ inte känt av den något direkt så innan.

Här i vårt landsting får man hyra en tens för 300:-/ mån. Mannen och jag tycker det låter smart så man dels kan va hemma längre när det är dags, dels ha med den in till fl och dels ha den nu när jag känner av ryggen lite. Någon som hyrt en el funderar på det?
    inte hyrt men har en egen och förespråkar det varmt. Jag är sjukskriven pga foglossning från helvetet men tack vare TENS maskinen (som till sisst vart påkopplad över 24 timmar i streck) så kunde jag igår vara med vänninna och göra det årliga julgodiset på eftermiddagen även fast sonen hade haft playdate här hemma på förmiddagen. Utan TENSen hade det ALDRIG gått utan jag hade legat och gråtit av smärta samt varit totalt utslagen idag... jag ÄLSKAR den!
  • LillaEko
    Moniqe1979 skrev 2011-12-18 10:11:44 följande:
    inte hyrt men har en egen och förespråkar det varmt. Jag är sjukskriven pga foglossning från helvetet men tack vare TENS maskinen (som till sisst vart påkopplad över 24 timmar i streck) så kunde jag igår vara med vänninna och göra det årliga julgodiset på eftermiddagen även fast sonen hade haft playdate här hemma på förmiddagen. Utan TENSen hade det ALDRIG gått utan jag hade legat och gråtit av smärta samt varit totalt utslagen idag... jag ÄLSKAR den!
    Men då ska jag nog ringa sjukgymnasten imorgon och försöka få hyra en.
    Inte för att jag har så ont nu, utan mer för att jag hoppas att det kan vara ett bra komplement på förlossningen.