• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fabler
    Haanky skrev 2011-12-18 21:52:21 följande:
    Tänk!! vissav er är redan i v37-38 och kan få när som!! :D:D längtar tills ja passerar v36 och bara känner efter om det börjar :D:D
    Ja jag sa de idag till svärmor att bebisen troligtvis kommer mellan 1-5veckor och de är ju faktiskt ingenting.
    elias är världens sötaste!!!
  • LillaEko

Haanky: tyst :p jag har köpslått lite med bebis i magen att stannar den i magen till efter nyår så ska den få en moped i 15 års present. Men då gäller det att den kommer mellan ca 1-8 januar (har bf 6/1). Går jag över mer tjurar jag å då blir det ingen moped ;) så hoppas liten har respekt för sin mor och gör mig till viljes.

• fabler
    LillaEko skrev 2011-12-18 22:10:24 följande:
    Haanky: tyst :p jag har köpslått lite med bebis i magen att stannar den i magen till efter nyår så ska den få en moped i 15 års present. Men då gäller det att den kommer mellan ca 1-8 januar (har bf 6/1). Går jag över mer tjurar jag å då blir det ingen moped ;) så hoppas liten har respekt för sin mor och gör mig till viljes.
    hahaha de va ett bra avtal. För mig har de gått så långt att ungen får gärna komma tidigare än nyår.
  • Tärning6
    LillaEko skrev 2011-12-18 22:10:24 följande:
    Haha kanske ska köpslå med min lilla i magen oxå å se om de funkar hihi
  • sandy87

Upptäcktes då jag har/hade begynnande havandeskapsförgiftning.. Men det var det inte, bebisen har någon kraftig infektion, blev bedövad å fixad för ett akut snitt då hjärtljuden var uppe på 230, men sjönk efter smärt stillande. Så jag blir kvar här några dagar å får antibiotika till bebis intravenöst.. Hoppas att den fortsätter hjälpa så liten får kommanär han/hon själv vill ist...

• ccecy
    Cia80 skrev 2011-12-18 21:49:39 följande:
    Ja, du vet när man är gravid då är allt normalt
    Haha , så kan man ju också se på saken! :)
  • Tärning6
    sandy87 skrev 2011-12-18 22:35:36 följande:
    Upptäcktes då jag har/hade begynnande havandeskapsförgiftning.. Men det var det inte, bebisen har någon kraftig infektion, blev bedövad å fixad för ett akut snitt då hjärtljuden var uppe på 230, men sjönk efter smärt stillande. Så jag blir kvar här några dagar å får antibiotika till bebis intravenöst.. Hoppas att den fortsätter hjälpa så liten får kommanär han/hon själv vill ist...
    Lycka till hoppas de går bra
  • roxylady
    Men fy vad läskigt -:( Hoppas bebis blir bra nu så han också kan få komma ut när han själv vill! Håller tummarna för er!
  • fabler
    då håller  vi tummarna för att det fungerar för bebisen.
  • Västeråsmamman

Zarah grattis till My.
    Sandy87 håller tummarna att allt går bra.

Själv ligger jag inlagd på medicinkliniken sen i torsdags. Waranmedicinen gjorde att jag började blöda kraftigt. Först från livmodern och sen från tarmen. Har en spricka i tarmen och ett blödande magsår. Inte kul alls.
    Får förhoppningsvis komma hem imorgon.