• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • zatori
    sandy87: Hoppas det inte är någon fara med lilla bebisen och att de får bukt på hjärtat. Undrar också hur det upptäcktes att något var fel? Hoppas verkligen att allt går bra nu!
  • Empa86
    sandy87 skrev 2011-12-18 18:58:04 följande:
    Inlagd på förlossningen med en bebis med en puls på 180-200;( om inte antibiotikan börjar verka inom dom närmsta timmarna så blir jag snittad ikväll/natt... Hoppas dock på att hjärtljuden sjunker å att bebis svarar på antibiotikan...
    Hoppas att det går bra! Stort lycka till!{#emotions_dlg.flower}
  • fabler
    sandy87 skrev 2011-12-18 18:58:04 följande:
    Inlagd på förlossningen med en bebis med en puls på 180-200;( om inte antibiotikan börjar verka inom dom närmsta timmarna så blir jag snittad ikväll/natt... Hoppas dock på att hjärtljuden sjunker å att bebis svarar på antibiotikan...
    men då, hur kommer de sig att du upptäckte det?
    elias är världens sötaste!!!
  • Cia80

Har nu handlat det sista inför bebis ankomst, tror jag. Är det nåt vi missat får vi väl handla det sen. Svågern kom förbi med babyskyddet som vi ska låna av dem, så det ska jag tvätta upp nån dag här snart. Sen är vi redo att åka hem med bebis 
    Så nu kan jag nog slappna av och börja fokusera på julen istället   

• fabler
    Cia80 skrev 2011-12-18 20:46:46 följande:
    Har nu handlat det sista inför bebis ankomst, tror jag. Är det nåt vi missat får vi väl handla det sen. Svågern kom förbi med babyskyddet som vi ska låna av dem, så det ska jag tvätta upp nån dag här snart. Sen är vi redo att åka hem med bebis 
    Så nu kan jag nog slappna av och börja fokusera på julen istället   
    vi har kopplat in babyskyddet i bilen nu, eller basen. Mest för att sonen ska vänja sig vid att inte mamma eller pappa kommer sitta bredvid honom. Vi skulle ha kopplat ur airbagen men har inte gjort de än. Men då kommer bebis få sitta fram istället.
  • Cia80
    fabler skrev 2011-12-18 21:00:42 följande:
    vi har kopplat in babyskyddet i bilen nu, eller basen. Mest för att sonen ska vänja sig vid att inte mamma eller pappa kommer sitta bredvid honom. Vi skulle ha kopplat ur airbagen men har inte gjort de än. Men då kommer bebis få sitta fram istället.

Vi kommer nog ha båda barnen bak. Får se om det funkar
  • fabler
    Cia80 skrev 2011-12-18 21:04:54 följande:
    Vi kommer nog ha båda barnen bak. Får se om det funkar
    Ja vi får väl se om de blir så för oss också om vi aldrig får fingrarna ur för att koppla ur airbagen.
  • ccecy

Hm, ni som fått barn förut som vet vad det går ut på :p har en liten fråga, fick ni mera flytningar i slutet på gravliteten? eller vet nån om de är vanligt att man får de? har även börjat få mycke mera sammandragningar men dom tar inte sjukt, o håller inte i allt för länge, mår dåligt också! :(

• Tärning6

Är det nån mer än jag som e less på att vara gravid nu?? Hua orkar inge mera blää men men visst e de så klart mysigt att få känna bebis rulla runt å ha sig i magen men just nu så e jag bara sååååååå himla less kan ju inte göra nånting kan ju knapt röra mig blä..