• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Tärning6
    Västeråsmamman skrev 2011-12-18 23:06:47 följande:
    Zarah grattis till My.
    Sandy87 håller tummarna att allt går bra.

Själv ligger jag inlagd på medicinkliniken sen i torsdags. Waranmedicinen gjorde att jag började blöda kraftigt. Först från livmodern och sen från tarmen. Har en spricka i tarmen och ett blödande magsår. Inte kul alls.
    Får förhoppningsvis komma hem imorgon.
    hua låter inge vidare krya på dig
  • fabler

Har troligtvis en febrig kille här hemma. Får se hur mycket man får sova inatt.

elias är världens sötaste!!!
  • fair

Tärning6: jag är också så enormt less på att vara gravid. Känner mig bara så trött med all hjärtklappning och tungandning. Kan typ inte sitta still, vill nästan krypa ur skinnet på mig själv. Känns bara så hemskt då jag egentligen borde njuta av att vara gravid. Men går bara och väntar på att förlossningen ska sätta igång.. Men känns som en evighet.

Sandy87: oj, hoppas verkligen antibiotikan hjälper! Håller tummarna för er.

Västeråsmamman: usch då, krya på dig!

Ames: hoppas sonen blir frisk snabbt, inge kul alls om han skulle vara sjuk till jul. Ska hålla tummarna för att du får sova!

• Sapato

Fair: det är sååå jobbigt. Har inte haft en lugn stund k helgen heller :-/

• Empa86

Suck, har varit vaken sedan 3 inatt. Nu är frågan, försöka sova till 8 eller börja julstöket nu? 

• Cia80

c3c, Har du inte hört det? När man frågar bm om i stort alla krämpor så säger hon att det är normalt Här har ni en till som har sovit superkasst inatt. Kan bara ligga antingen på höger eller vänster sida och jag måste vakna till varje gång jag ska vända mig. Inget roligt längre. Jaja, nu ska jag sluta gnälla. Ska till bm idag och fika på stan med dottern

• LillaEko

Västeråsmamma och sandy87 håller tummarna att allt går bra.

Jag har vaknat flera gånger i natt pga mina onda fogar efter gårdagens promenad, men idag vankas det åter Bm besök.
    Ska nog ge mig på att stryka lite gardiner nu. Mannen fick äntligen upp gardinstängerna igår i de rum vi renoverat.