• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

Varit ute i över 1 timme med hunden och promenerar i raskt tempo och pulsat snö.
    Nu har jag ont, snacka om att fogarna i ljumskarna inte gillade det, och ryggen är trött.
    Men får väl egentligen inte gnälla, självförvållat och promenaden var riktigt härlig och svettig.

Här tror ja vi får hyra tensen för 300:-, men en dag som denna tror jag det är värt det. Sp imorgon ska jag ta tag i det.

• Pusselbiten86

Fick tag på bebisens pappa igår o ska även träffa han nu o sova till imorgon bitti.. Känns härligt!
    De värsta är att hans barn HATAR mig o ja vet inte hur ja ska kunna möta de så vi kan träffas alla på en gång.. :( några förslag? Barnen är 11,14 o 16

• sandy87

Inlagd på förlossningen med en bebis med en puls på 180-200;( om inte antibiotikan börjar verka inom dom närmsta timmarna så blir jag snittad ikväll/natt... Hoppas dock på att hjärtljuden sjunker å att bebis svarar på antibiotikan...

• missable
    sandy87 skrev 2011-12-18 18:58:04 följande:
    Inlagd på förlossningen med en bebis med en puls på 180-200;( om inte antibiotikan börjar verka inom dom närmsta timmarna så blir jag snittad ikväll/natt... Hoppas dock på att hjärtljuden sjunker å att bebis svarar på antibiotikan...

håller tummarna att ert lilla hjärta svarar på antibiotikan!! och att allt går bra <3
  • ccecy
    Hoppas allt går bra! och att hjärtljuden sjunker så liten får stanna i värmen ett tag till!
  • LillaEko
    Nämen fy, håller tummarna här med.
    Får man fråga hur ni märkte att något var fel??? 
  • carooo
    zatori skrev 2011-12-18 18:44:52 följande:
    Vill ni kan ni ta en tjuvkik på vårt bebisrum som är nästintill helt klart nu. :)

millablom.blogspot.com
    Vad fint det va! Vill se mer ju Flört!!

Vi har också pysslat en massa till bebis och rummet är nästintill klart. Jag byggde t o m en garderob till bebis i vecka 20+ någonting - det gick, trots magen! Fick inte igen byggarbyxorna bara Skrattande 
    Finns i bloggen http://hjartegrynet.blogspot.com

• fabler
    Carolaj83 skrev 2011-12-18 14:13:39 följande:
    HJÄLP har förvandlats till en otrevlig grinig bitch, som helst av allt bara vill låsa in mig ensam till bebisen kommer ut...men funkar ju inte riktigt så när man har familj
    jag va en grinig bitch i förmiddags och jag beundrar min sambo som inte ställde till med något bråk för jag va inte rolig just då. Men sen efter lunch blev de bättre.
    elias är världens sötaste!!!
  • zatori
    carooo skrev 2011-12-18 19:44:04 följande:
    Vad fint det va! Vill se mer ju Flört!!

Vi har också pysslat en massa till bebis och rummet är nästintill klart. Jag byggde t o m en garderob till bebis i vecka 20+ någonting - det gick, trots magen! Fick inte igen byggarbyxorna bara Skrattande 
    Finns i bloggen hjartegrynet.blogspot.com

Tack. :) Ditt rum var verkligen också superfint! Gillade verkligen elefantkudden du sytt också. Önskar jag var lika pysslig, men jag har tyvärr tummen mitt i handen när det kommer till såna saker.