• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fair

Jag går också varannan vecka men en tid blev flyttad så jag var där 12/12 och ska dit 30/12 och sista besöket är inbokat på BF 12/1. Sista hoppas jag dock slippa gå på :)

• ccecy

Jag har varit varje vecka till "läkare" den 21.11 rutin UL , 22.11 bm, 30.11 TUL,  7.12 bm, 15.12 TUL , nu imorgon bm, 28.12 TUL igen och möjligen blir det även tätare kontroll hos bm så får se om ja ska dit i mellandagarna eller om de ändå blir varannan vecka, Men 28.12 hoppas jag blir sista TUL, har BF 17.1, men återstår och se vad dom tycker där :p

• got2b

Jag går varannan vecka. Ska dit imorgon på vanlig koll. Har sen tre besök till inbokade innan bf.

• fair

Usch så ont jag har :/ rygg, höft, ljumske och i magen ovanför höger höft. Fy attan! Hoppas verkligen det släpper till imorgon, vill inte ha så här, man klarar ju inte att göra något. Och på allt så sover dottern oroligt och vaknar hela tiden och sambon kan inte ta henne för han måste upp tidigt på jobb imorrn :/

• Yrla
    minjalin skrev 2011-12-20 17:01:45 följande:
    Åh vad spännande Yrla!!!! Är lite avis samtidigt som jag inte vill ha nu innan jul i alla fall. Vill fira med min lille skrutt i lugn och ro ;) Men sen är ja gås desperat att den nästan får komma när den vill även innan nyår ;)
    Hehe ja jag tycker också att det är jättespännande, dock så är vi hemma än så länge:/ Vattnet har gått men värkarna lyser i sin frånvaro. Dom tyckte väl att dom hade varit för effektiva innan så dom bestämde sig för att ta en paus;) Håll tummarna för att det inte blir på julafton bara! Usch så trist att fylla på julafton! :(
  • fabler

Yrla har dem sagt hur länge du får va hemma och vänta? För man bör väl bara gå en viss tid efter att vattnet gått?

elias är världens sötaste!!!
  • fabler

Så drygt. Somnade när jag nattade sonen och vaknade sen och la mig i min säng och surfade lite. Somnade om utan problem men vaknade för en stund sedan och var kissnödig och nu verkar de vara svårare att somna om.

• kikidil

Min lilla son (17 månader) som ligger här bredvid mig i sin säng och sover gott viskade just i sömnen: "Mama, Mama..." Lilla sötnos! Nu ska jag förhoppningsvis sova gott för en gångs skull.

• fabler

kikidil: ja de får du sova gott av. Nu har min som kommit in och lagt sig bredvid mig men han verkar drömma nå mardrömmar tyvärr.