• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Cia80
    Jamirl skrev 2011-12-28 18:31:07 följande:
    syntetica menade jag

• Loppan81

Idag var jag också på Mvc och träffade min bm är i v. 37+5.

Blodtrycket 120/70
    Sf-fundus mått 34 cm
    ♥-ljud 152

Hos oss ska man kissa och ta en sticka innan man kommer in till bm, men jag upptäckte när jag hade kissat i muggen att stickorna var slut så jag sa till henne när jag kom in och fick göra det efteråt, då hade jag lite protein i urinen, bara på första utslags rutan eller vad man ska säga. Så jag visade bm, men hon tyckte det var så lite så vi skulle inte bry oss om det. Jag skulle hålla koll på andra hf-symptom och höra av mej isf.

Men hur vanligt är det att det man får havandeskapsförgiftning precis så här i slutet? 

• Loppan81

Fixerad var bebisen nu också!:D 

Jag börjar tycka detta är olidligt så nu är den mer än välkommen precis när som helst! 

• fabler

Tro om vi fått en till trådbebis under dagen, hoppas frökenolsons bebis kommit ut.

elias är världens sötaste!!!
  • Sapato

Var precis ute på en 5kilometers promenad och sååå skönt det var, var lite orolig så tog med mig busskortet men det gick galant att gå. Får se om foglossningen kommer tillbaka nu!!

• roxylady

Denna amnings BH:n köpte jag idag

www.lindex.com/se/underklaeder/bh/amnings-bh/6203631/Amnings-BH/

Den är jätteskön och det känns att det finns utrymme att växa i om man säger så! Var denna BH:n det stod inom parentes att fler storlekar kunde ha den också. Inga byglar utan bara lite stödsömmar plus att den har samma utformning som amningslinnet bara att det är en BH :) Bra om man inte vet vad man har för storlek sedan efter fl!

• bumbi 84
    fabler skrev 2011-12-28 21:12:04 följande:
    Tro om vi fått en till trådbebis under dagen, hoppas frökenolsons bebis kommit ut.
    Ja vi får hoppas på en uppdatering så snart hon kan och orkar
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • C R

Usch vilken värk jag har i ryggen. En hel del sammandragningar också. Vissa gör lite ont men värst är det i ryggen. Har bf 7 Jan o räknar med att gå över så det är väl bara att vänja sig. Tur värmekudden lindrar lite i alla fall.

• kikidil

Jag önskar också att det vore över snart. Den här graviditeten är så mycket jobbigare än min första, mycket för att jag har en 1 1/2 åring att ta hand om. Jag har så svår foglossning i blygdbenet att jag knappt kan röra mig. Ingen bra kombination med ett lilla yrväder som knappt kan sitta stilla. Och sen alla andra krämpor man dras med, ja, ni har ju redan nämnt det mesta. Jag är helt slut bara. Men ändå fasar jag för att bebisen vill titta ut tidigare. Jag ska göra planerat kejsarsnitt den 18/1 och jag hoppas att bebisen vill stanna inne så länge. Det är bara en vecka före BF. Det skulle nog vara ganska jobbig om förlossningen skulle dra igång tidigare. Jag kan ju få ett kejsarsnitt även då, men hela grejen med att det är planerat är ju att det ska gå lugnt och kontrollerad till. Så här gäller det att kniiiipa!