• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fabler
    shadowstorm skrev 2012-01-04 18:22:24 följande:
    Haha om jag säger såhär det börjar bli fint här hemma :D Han verkligen stooorstädar, satte nyss på 3.de tvättmaskinen och var in i sovrummet med dammsugare ;) Sedan kom han in med mat till mig också och sa att jag såg trött ut så jag borde ta en liten vila ;) HAHAHA Undra om det är nån som är less på torkan ;)

Tack, en god vän till mig som är fotograft tog en massa kort igår på magen min och några porträtt =)
    hahaha vad roligt. Är jag vaken ikväll ska nog till och med jag bita ihop för en färdknäpp... är ju ändå bf imorgon.
    elias är världens sötaste!!!
  • Cia80

Tillbaka från promenaden. (Hade sällskap) Fick två rejäla värkar när vi gick. Värkarna fortsätter så nu ska jag börja klocka dem. Vågar dock inte hoppas för mycket.

• fabler
    Cia80 skrev 2012-01-04 19:07:26 följande:
    Tillbaka från promenaden. (Hade sällskap) Fick två rejäla värkar när vi gick. Värkarna fortsätter så nu ska jag börja klocka dem. Vågar dock inte hoppas för mycket.
    åå vad spännande!!!

Jag hoppas på att hålla mig vaken när sonen ska nattas snart så jag kan äta lite ananas och dricka lite hallonbladste för att sen hålla mig vaken till sambon kommer från jobbet strax efter 23 så vi kan få till en färdknäpp. Har dock inte allt för stor tro till att jag kommer hålla mig vaken tills dess eftersom jag gick upp halv sex imorse.

Men trycker jag i mig en hel ananas kanske de funkar
    elias är världens sötaste!!!
  • roxylady
    minjalin skrev 2012-01-04 17:03:18 följande:
    Jo men den kan ju inte andra huvudet lika lite som du kan vrida huvudet så du tittar bakåt. Alltså måste den hoppa ur fixeringen. googla vidöppen Kronbjudning och läs så förstår du nog mer hur jag menar. Ingen munter läsning direkt.
    Okej då måste han ha gjort det på mig då.. eller så har det med att göra att det är två olika BM som känt på honom hur han legat så de kan ju ha sagt olika.. kanske han inte rört sig alls.. utan en av dem har rätt helt enkelt. Okej har googlat lite.. lät inte alls trevligt.. Jobbigt att bebis inte bytt position ännu.. men det står ju att många gör det ändå precis i slutet när de ska ut så hoppas den gör det för dig med! Håller tummarna för dig!!
  • Cia80

Läste på en sida att det är lagom att åka till förlossningen om det är 5-6 minuter mellan värkarna som omföderska. Jag har nu haft 3 värkar med 3 minuters mellanrum. Jag får andas mig igenom dem, men är ändå hanterbara.

• Haanky
    Cia80 skrev 2012-01-04 19:07:26 följande:

woohoo gud va kul!!! längtar så efter mina!!! lycka till och hoppas det är på riktigt :D:D

cr: lycka till {#emotions_dlg.flower} 
  • Haanky

ush nu på kvällen har ja fått illamående attacker... men inte spytt... knappt ätit idag heller.. ingen matlust.. men nu kurrar magen å får väl se om ja får i mig nått... svettig och allmänt slut :P

• roxylady

Trycket ni började känna nedåt för ett tag sedan har jag nog börjat känna nu tror jag.. Det gör inte ont men i vissa lägen så känns det som lättare mensvärk eller att nått är där. Hur kan ni beskriva känslan??? Han har varit fixerad i flera veckor men känner inte detta förens nu.

• Joice

har bf den 30 januari,men vill att hon kommer ut nu, trött på att vara gravid nu.!