• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • mabuse

Grattis chasmin! (någon mer som plötsligt inte kan citera och har problem med textbehandlaren?)

• shadowstorm
    Jämthund skrev 2012-01-04 13:57:01 följande:
    Måste oxå gnälla över min pissnatt. Varit vaken inte mindre än 8 gånger och Kissat. Helt sjukt ju. Dock så har den förbaskade blåsten gjort sitt till och lite det som gjort att jag vaknat lätt. Haha, sambon gick upp inatt och kollade ut genom fönstret och så pratade vi lite. Skulle självklart passa på att gå upp och kissa och han passade på att hjälpa mig genom att dra mig upp ur sängen. Knäckte till som tusan i blygdbenet och han stannade upp, Tittade på mig, svalde och frågade med en förskräckt blick och darrande röst "var det vattnet som gick?" jag låg dubbelvikt av skratt och fick fram att nej, det var det nog tyvärr inte. Haha, vilken puls han fick. Vaknade med ont i kroppen idag. Mest var det nog för att jag halkade igår men nog har jag mensvärk allt. Men haft det i ett par dagar nu så ger inget hopp till den. Har för övrigt en bra dag. Väntar på mina småsyrror som kommer hit. Skall nog allt sätta dem i arbete:)
    Stackare :) Ja killarna är på helspänn nu....Jag vågar knappt ens ringa sambon och höra typ vad vi ska äta till middag utan han stressar upp sig och tror det är på G ;P

Sen är det ju inte tänkt vi ska leka akrobater när vi är höggravida ;)

Jag beställde en baddräkt idag, ska börja simma så man kommer iform snabbt nu efter lillan är ute, och återfå styrka tillbaka i ryggen :(
  • Cia80
    shadowstorm skrev 2012-01-04 14:01:06 följande:
    Stackare :) Ja killarna är på helspänn nu....Jag vågar knappt ens ringa sambon och höra typ vad vi ska äta till middag utan han stressar upp sig och tror det är på G ;P

Sen är det ju inte tänkt vi ska leka akrobater när vi är höggravida ;)

Jag beställde en baddräkt idag, ska börja simma så man kommer iform snabbt nu efter lillan är ute, och återfå styrka tillbaka i ryggen :(

Min man är hur lugn som helst. Han är helt inne på att vi kommer gå över tiden även denna gång.
  • Alltochinget

BM-besök idag. Vecka 37+1, vikt +12 kg, SF: 34 cm, hjärtelag 154, och lillen hade sjunkit ner och var fixerad. BM trodde inte vi skulle ses nästa inbokade tid, 19/1. Hon trodde jag skulle föda tidigare. Hon hade väldigt svårt att tro att jag skulle gå över. Det var ju kul att höra men jag räknar ändå med februaribebis, BF 23/1.