• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Zaarah1984

Anonyym - På försäkringskassans hemsida tror jag inte utbetalningar visas förren dagen innan man får pengarna. Så är det i alla fall för min del.

• fabler
    Zaarah1984 skrev 2012-01-05 12:18:41 följande:
    Anonyym - På försäkringskassans hemsida tror jag inte utbetalningar visas förren dagen innan man får pengarna. Så är det i alla fall för min del.
    så är de för min del också!
    elias är världens sötaste!!!
  • Alltochinget

Zaarah, men hur vet jag att min ansökan blivit beviljad? Under mina ärenden står det fortfarande pågående ärende.

• shadowstorm

Urk och ajj så oskönt och låsningar i hela kroppen fick jag efter vår färdknäpp nu på morgonen men inte ens en enda känning där jag vill ha dem ;P

Nä blir nog torka nu resten av tiden ;P

• fabler
    shadowstorm skrev 2012-01-05 12:54:13 följande:
    Urk och ajj så oskönt och låsningar i hela kroppen fick jag efter vår färdknäpp nu på morgonen men inte ens en enda känning där jag vill ha dem ;P

Nä blir nog torka nu resten av tiden ;P
    haha här blev de ingen igår, sen har sambon gått och blivit sjuk så de lär inte bli nån nu heller. Men är han bättre till söndag och inget hänt innan dess så blir de en färdknäpp då i alla fall!
    elias är världens sötaste!!!
  • LillaJag89

Börjar få ond mensvärk nu.. mycket bra! :D
    Hoppas bara den håller i sig rejält nu..

Känns som jag inte har en aning om vad som ska ske. Kommer liksom inte ihåg något från dotterns, även om jag läser tillbaka i bloggen så känns de som jag inte vet hur de ska kännas. Fler som känner så?

Imorgon är vi bjudna på släktmiddag, för 3 år sen kunde vi inte gå för då låg vi på förlossningen. Och har sagt att kommer de inte imorgon så kommer jag få gå över tiden..

• Syoss

Borde det stå på Mina Sidor på Försäkringskassans hemsida om mitt Moderskapsintyg har kommit in? Jag skickade in det i samband med GP-ansökan för flera flera flera veckor sen men ser inget om det där?
    Jag har heller inte fått något "startbrev"från dom. Men alla mina uppgifter finns registrerade på Mina Sidor.

• LillaJag89
    Syoss skrev 2012-01-05 13:30:30 följande:
    Borde det stå på Mina Sidor på Försäkringskassans hemsida om mitt Moderskapsintyg har kommit in? Jag skickade in det i samband med GP-ansökan för flera flera flera veckor sen men ser inget om det där?
    Jag har heller inte fått något "startbrev"från dom. Men alla mina uppgifter finns registrerade på Mina Sidor.
    startbrevet skickar dom ut ca en vecka efter att moderskapsintyget har kommit in stod de på deras fb sida.. testa och ring och kolla om de kommit in.. mitt förra moderskapsintyg försvann med posten..
  • Syoss

Ringde till FK nyss. Intyget har tydligen legat på deras kontor i nästan 12 veckor och samlat damm! Det ska bli skickat till rätt avdelning nästa vecka, och kommer då upp som Pågående Ärende på Mina sidor.
    Kul att det inte gått per automatik när min GP-ansökan blev behandlad...varför inte bara se till att det hamnar på rätt avdelning från början? Det stod ju att man kunde bifoga Moderksapsintyget med den ansökan, så det gjorde jag, och trodde att det skulle hamna rätt.
    Jaja, nu är det fixat iaf... men tänk om jag inte hade haft en tanke på det?  Nej, usch.