• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Sapato

Idag har jag känningar
    Flera tippar på att jag föder imorgon, på jobbet har de vadslagning om mig.. Hehe.

• Haanky

Två: tror inte det är nån större fara:) man kan ju alltid tvätta sig innan:) tror det är samma risk som att ha sex men om vattnet har gått ska man väl vara försiktig iaf!

• fabler

Jag hann inte ta mig ur soffan innan jag slumrade till.

Idag är de flera som tror att jag kommer föda... men än verkar de inte som de i alla fall. den verkar trivas bra där inne så de blir nog ingen bebis förrens nästa veckan.

elias är världens sötaste!!!
  • Cia80

Har inte haft en enda värk i natt. Men ska väl inte börja misströsta än, har ju inte ens nått bf än

• Someday

Jag har fått sova i natt med trots värkar och molningarna hela tiden i rygg och mage. Har vaknat när jag behövt gå på toa eller vända mig...
    Ondare i ryggen igen. Men som sagt, det har jag haft förut och det har avtagit. Det enda positiva är att jag duschade riktigt varmt nyss och då gav det sig inte.

• Ananas
    Someday skrev 2012-01-06 10:42:17 följande:
    Jag har fått sova i natt med trots värkar och molningarna hela tiden i rygg och mage. Har vaknat när jag behövt gå på toa eller vända mig...
    Ondare i ryggen igen. Men som sagt, det har jag haft förut och det har avtagit. Det enda positiva är att jag duschade riktigt varmt nyss och då gav det sig inte.
    Spännande! Nära nu då kanske :) Håller tummarna för er!
  • shadowstorm

Här har varit en lugn natt...om man nu inte räknar med att sonen tyckte det var morgon klockan 4.00 vilket vi inte var heeelt lyckliga över!!!

• Krikiz

Som tidigare hinner jag inte med att läsa varje dag, men nu har jag läst ikapp allt dom skrivits under de senaste dagarna Ett jättegrattis till er som redan fått träffa era underverk! Har ju BF 26/1, så än är det inga känningar. Sonen kom på BF+7, så det lär ju kunna dröja även denna gång...... Var hos BM i onsdags och lill*n ligger fortfarande med huvudet nedåt men rörligt - dock något mindre än tidigare Har en hel del ilningar nedåt mellan varven, så jag hoppas att bäbben avancerar ner i startblocken snart. Halsbrännan har aldrig varit så elak som nu Har precis varit till Gävle och lämnat sonen till hans faster. Sambon fick biljetter till "Spamalot" av mig i julklapp, så vi tänkte ta en biobränsle ikväll, musikal imorgon tillsammans med våra bästa vänner och sedan en natt på hotell innan det är dags att hämta junior igen Kommer väl att dröja något år innan vi får tillfälle till något liknande nästa gång

Nosce te ipsum.
  • Krikiz

Hmm, gick tydligen inte att göra stycken i texten från mobilen.... Korkat!!!'

Nosce te ipsum.