• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fabler
    shadowstorm skrev 2012-01-06 21:54:55 följande:
    Grattis Miss T =)

Ames: jasså är det på G nu? :) Späännande :D
    jag har lite svårt att tro de bara, för ingen förlossning är ju de andre lik.... så då borde de inte börja på exakt samma sätt ! Men nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att få sova lite i alla fall om de nu är så att bebisen tänker komma ut snart.
    elias är världens sötaste!!!
  • Cia80
    fabler skrev 2012-01-06 22:01:19 följande:
    jag har lite svårt att tro de bara, för ingen förlossning är ju de andre lik.... så då borde de inte börja på exakt samma sätt ! Men nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att få sova lite i alla fall om de nu är så att bebisen tänker komma ut snart.

Lycka till om det är på gång!
  • Krikiz

Grattis Miss T!!!!!!!!!!!! Ames: Lycka till om det är så att bäbben faktiskt är på väg ut

Nosce te ipsum.
  • Ms J

Oh vad mycket det händer i denna tråden nu! Så roligt! Hinner inte mer än logga ut och in så har en ny liten kommit till världen i tråden! Härligt! Grattis!

Lycka till nu alla med känningar och håller tummarna för att det är på riktigt!

Här rör sig bebisen och trycker på men jag tvivlar på att det är som den är på väg ut då den låg med huvudet neråt men högt upp när jag var hos bm förra veckan. Men det får gärna vara som den lägger sig till rätta!

• Jämthund

Men, vem var det som la ut en video häromdagen?
    Jag kan varken hitta den eller komma på vem det var så kan någon snälla hjälpa mig?
    Fortfarande fruktansvärt ont i muffen men försökte dansa lite zumba här nyss. F*N va ont det gjorde men jag hoppas ju självklart att det kunde hjälpa till processen lite:) 

• Pebbles82

Åh, jag har en varannandagsbebis i magen. Vissa dagar är det så lugnt att jag måste buffa och puffa för att få någon respons och andra dagar är det sån full rulle att jag får ONT. Haha. Knepiga unge... :)

• shadowstorm
    Jämthund skrev 2012-01-06 22:28:29 följande:
    Men, vem var det som la ut en video häromdagen?
    Jag kan varken hitta den eller komma på vem det var så kan någon snälla hjälpa mig?
    Fortfarande fruktansvärt ont i muffen men försökte dansa lite zumba här nyss. F*N va ont det gjorde men jag hoppas ju självklart att det kunde hjälpa till processen lite:) 
    det var jag ;) Hoppas dansen hjälpte dig jag sitter ju här fortfarande smällfet ;)
  • shadowstorm

Funderar på köra "la ketchup" imorgon ;) hahaha.....hört det ska vara bra att jobba med armarna uppåt :D