• Empa86

Januaribebis 2012

Åh, tänkte att lite snöskottning skulle sätta igång lite värkar eller nått igår, men ikke! Slutade med jävulsk foglossning i ryggen och ont i ena höften.. Dålig ideé... 

• Empa86

Grattis till tjejerna amnes och blomman!

Jag har haft någon molande värk i ryggen medjämna mellanrum sen 17tiden. Det har inte blivit värre än men det hjälper inte med panodil och vetekudde heller. Vågar dock inte hoppas på att det är på g... Ska bli spännande och se om jag kan somna;)

• Empa86

Ääääääsch, har inte alls lika ont i ryggen längre, känner mig dock mörbultad men inte ont...typiskt. 
    Någon som vet om slemproppen kan se ut som när man har ägglossning, transparent och slemmig/seg? Uscha, ber om ursäkt för den fråganObestämd   

• Empa86
    missable skrev 2012-01-08 01:40:22 följande:
    samma som jag då! Maken var fortfarande vaken så vi har gått en rask promenad på en halvtimma för att se om det är en hjälp på traven... men mitt lär ju säkert bara stanna som vanligt vid 5 på morgonen
    Hur går det för dig? Hjälpte promenaden?
    Mitt har lugnat ner sig nu på morgonen men tänkte försöka få igång det genom att ta en shoppingsväng på stan så fort sambon vaknatTungan ute
  • Empa86
    missable skrev 2012-01-08 11:17:56 följande:
    mitt stannade av... men magen har iof varit stenhård sen jag slutade känna något... suck! Idag blir det prova färdknäpp igen... två gånger enligt min bm... maken är nöjd iaf idag är det söndag bara en dag kvar till tul och jag verkligen hoppas de vill sätt igång mig...
    Åh spännande att få veta om de blir igångsättningGlad
    Ska också "färdknäppa" idag igen, det var väldigt effektivt igår iaf Glad 
  • Empa86
    Someday skrev 2012-01-08 10:55:53 följande:
    Slemmisen ser ut som snor eller ÄL-slem i varierande färger och storlek. Kan komma ut i omgångar om det inte var en stor klump som kom...
    Yes! Då låter det som att det skulle kunna vara det! Vet dock inte hur mycket, det blev värsta plasket när jag kissade men tanken slog mig inte förrens jag såg lite grann på pappret... Usch vilken äcklig info, ursäkta. Tack för att ni finns!Flört
  • Empa86
    Patzie skrev 2012-01-08 16:28:00 följande:
    Jag tror det har börjat nu. Ska ringa barnvakterna. 
    Lycka till:)
  • Empa86
    Skåne85 skrev 2012-01-08 23:41:56 följande:
    Jag fick en teckenblödning/slempropp med första sonen och 4 timmar senare var han född :)
    Hoppas det är på g för dig Solala :)
    Innan värkar eller så började? Alltså var blödningen det första som hände?
  • Empa86
    Skåne85 skrev 2012-01-08 23:51:55 följande:
    Jag hade molande värk på dagen men eftersom folk sagt till mig att värkarna gör ont så var det inget jag reflektera över, när slemmis med blödning gick så satte de onda värkarna igång ganska fort.
    Okej, det var snabbt han kom dåGlad 
    Är så spänd nu och analyserar minsta lilla tecken...dumt egentligen jag vetFlört
Svar på tråden Januaribebis 2012