Januaribebis 2012
Puh! Bara jag som nojat och trott att bebisens rumpa var huvudet! Den ligger som den ska :D Kom ut nu bebis!!
Puh! Bara jag som nojat och trott att bebisens rumpa var huvudet! Den ligger som den ska :D Kom ut nu bebis!!
Hoppas det håller i sig partouze, i så fall stort lycka till!
Blir superavis
Nä nu skiter jag i att sitta och vänta på att de ska dra igång! Nu blir det en shoppingsväng!
Grattis till körkortet Liina!
Ojoj Grattis grattis till alla bebisar!!
Igår kväll och i natt tycker jag att det varit lite bättre tryck i sammandragningarna, men de gör absolut inte ont och jag har kunnat sova mer eller mindre hela natten. Dessutom finns det inga andra tecken på att det skulle kunna vara något på g inom en snar framtid. Taskigt att kroppen ska hålla på att luras 
Någon mer än jag som verkligen är sjukt hungrig hela tiden? Åt en stor portion gröt vid 7-8 och nu håller jag på att dö av hunger igen??
Inatt vid 2 trodde jag att det var på gång, sjukt ont bak i ryggen och det var ganska bra skjuts i sammandragningarna. Tog två alvedon, somnade och idag är allt som bortblåst...Typiskt
Hm, nu har jag fått riktigt ont i ryggen vid två tillfällen på 45 minuter, magen drar ihop sig samtidigt men det gör inte ont i den, bara ryggen. Någon som känner igen detta?
Här blir det inte värre, det är samma styrka i ondheten och "värkarna" dvs nästan igenting. Kan det inte sätta igång ordentligt någon gång!!! Så frustrerande!!! Gnäll gnäll;)
Stort Grattis till flickan Majskorn!!
God morgon alla mammor;)
Hade ännu en gång förhoppningar på att det skulle dra igång inatt, men ikke. Vaknade nu på morgonen och det är sjukt lugnt här!
Jag har haft plastad frotté i sängen sedan några veckor tillbaka då sängen är väldigt ny och jag vill inte riskera att förstöra den!
Jag känner mig besviken på att det inte kommit någon bebis än. Blev ju sjukskriven från v29-30 då jag var in och stoppade upp fl, sedan fick jag åka in igen v 32 och höll tummar och tår för att jag skulle gå till v 35. Nu blir det 38+0 i morgon och lillen verkar ha bestämt att den inte ska ut än på ett tag. Jag var helt säker på att den skulle komma tidigt och nu är det svårt att ställa om att det kan dröja flera veckor till. Är det någon som har tipps på vad man ska fylla dagarna med och hur ska jag göra för att ställa om förväntningarna?
....Blir inte alls avundsjuk på er som får era bebisar
Stort Grattis allihop!!
Lycka till Paet!! Va roligt att du uppdaterar oss från fl-salen
Bra kämpat hemma om du var öppen 6cm när du kom in! Heja heja
Oj nu kansje det är nått på g ändå. Har haft lite onda sammandragningar hela dagen, dock väldigt otegelbundna. Vid 23 lossnade lite av slemproppen tror jag. Har haft riktigt ont ett par gr i natt nu så jag kan inte sova och nyss kom en blodblandadflytning när jag var å kisssde. Ska man ringa och rådgöra med fl? Kanske ska börja klocka lite först och väcka sambon... spännande...
Ja de tyckte vi skulle åka in så nu sitter vi i bilen, är dock rädd att de kommer skicka hem oss igen...
kl 12.53 kom världens finaste lilla tjej. 2 790 kg och 46cm lång. Född v 38+1. Hon är lite liten men ammar som ett proffs så det ska nog gå bra:) jag berättar mer sen!
Det gick verkligen snabbt!
Stort Grattis till alla bebisar som tittat ut!