• Empa86

Januaribebis 2012

Haanky skrev 2011-12-05 15:02:29 följande:
    Nån mer här som tänkt eller fött med hjälp av "dyktekniken"?? känner mig otroligt peppad inför min (våran) förlossning!
    Nyfiken jag blev nu, måste googla!
  • Empa86
    Yrla skrev 2011-12-05 19:22:00 följande:
    Wicky81 Jasså ska du också till bb i Falun:) vart någonstans är du boende då? Tack så mycket, jag bad om något sött att dricka, så blev det fart i magen. :) hoppas att dom blir nöjda med honom nu.
    Va bra att det blev lite fart på honomGlad
  • Empa86
    elingabriella skrev 2011-12-05 19:57:05 följande:
    Jag ligger på förlossningen och försöker stoppa värkar vecka 32+2 Vår bebis som är så liten Tappen är 1,5 cm och jag har fått kortison och bricanyl.
    Nej, du också? Hoppas de lyckas stoppa upp det så att liten får vara kvar i magen en stund till! Varför vill de små liven ut redan?
  • Empa86
    elingabriella skrev 2011-12-05 20:19:41 följande:
    33+2 menade jag, blir lite skakis av all bricanyl. Har fått en blödning också och bricanylen verkar bara funka ca två timmar innan värkarna börjar igen. Vi har inte med oss nånting och inte ens köpt babyskyddet än så lilla bebis stanna!!
    Gör dom ont värkarna eller är det ordentliga sammandragningar du har? Hoppas hoppas de får stop på dem!
  • Empa86
    Fellis skrev 2011-12-06 10:04:55 följande:
    Ledsen för sent inlägg, men i fredags morse klockan 02.21 föddes våran underbara dotter Adeline! Hon var 46 cm lång och vägde 2165 g. Allt har gått bra och vi alla mår bra. Idag får vi även komma hem ifrån BB. Lyckan är stor! Lucka till alla ni andra! Kram
    Stort grattis till er lilla dotter!{#emotions_dlg.flower} Skönt att få komma hem så fort! Vilken vecka är hon född i?
  • Empa86

Urk, en natt utan sömn pga sammandragningar... Det kanske inte är aktuellt att börja jobba till veckan trots allt...

Svar på tråden Januaribebis 2012