• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Buzan

Slemmisen lossnade för ca 7 timmar sen, den var dock inte blodig! Nu har jag börjat få ganska kraftiga värkar i ryggen (?) var tionde minut som varar mer än 60 sek. Kan det vara på Gång nu alltså? Blir nervös! Vill ju kunna sova så jag är utvilad när allt sätter igång! :P

• Bullen i ugnen
    zatori skrev 2012-01-20 17:32:23 följande:
    För en vecka sedan - fredag den 13/1 kom vår lilla dotter lite dramatiskt  till världen med hjälp av sugklocka. 3255 g kärlek och 51,5 cm lång. Jag sprack från A till Ö och har en lång rehabiliteringstid framför mig, men mår efter omständigheterna bra. Och lilla flickan mår också bra! :)
    Fredag den trettonde ja...

Usch, efter att ha läst här blir jag ännu mer rädd för att spricka.
  • Patzie
    Buzan skrev 2012-01-21 00:25:07 följande:
    Slemmisen lossnade för ca 7 timmar sen, den var dock inte blodig! Nu har jag börjat få ganska kraftiga värkar i ryggen (?) var tionde minut som varar mer än 60 sek. Kan det vara på Gång nu alltså? Blir nervös! Vill ju kunna sova så jag är utvilad när allt sätter igång! :P
    Lycka till nu är det bara att köra

• Jenna Dark

Till er som är rädda för att spricka: jag sprack lite första gången och det kändes inte. Ingenting. Så det låter värre än vad det är..

• Carolaj83

bf+5...på måndag ska jag till bm och få ett datum för igångsättning om inget händer innan, men det har jag typ gett upp nu, värsta är att humöret sjunker i botten för var dag som går

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • Alltochinget

BF närmar sig, 2 dagar kvar. Drömde att vi fick en dotter med mörkt lockigt hår inatt :D tji fick jag som är så säker på en pojke. Det blir spännande att se :) hoppas fl hår lika bra som i drömmen :)

• suomigirl
    Jenna Dark skrev 2012-01-21 07:12:46 följande:
    Till er som är rädda för att spricka: jag sprack lite första gången och det kändes inte. Ingenting. Så det låter värre än vad det är..
    Jag sprack oxå första gången. Och dom fick till och med klippa. Fick stygn både inne och ute, Men märkte inte varken att jag sprack eller när jag blev sydd....
    så jepp, det låter värre än vad det är!!!
    Efteråt va det visserligen lite jobbigt att kissa o torka sig samt lite besvärligt att sitta men vad gör det när man har en bebis och gosa med :) 
  • Liina87

Jag har skrivit en förlossningsberättelse ni hittar den inne i forumet för våra nykomlingar:))

• ccecy

BF + 4, hoppas de kommer igång snart ! :) har på känn att de kan komma igång på måndag :P har jag bestämt iaf! sen lär ja väll bli besviken ifall de inte! jag är inte rädd över att spricka, gör man de så gör man! dock hoppas jag bm gör allt dom kan för att ja ska spricka så lite som möjligt, de ja e mest rädd över e att ja inte vet hur jäkla sjukt de kommer o ta. så är nog mest rädd för helheten tror ja :p  men vi är ju födda för att kunna föda barn!