• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Someday

Vi har också fått.en tjej idag. Kl 08.06. 3495g 51cm. Det tog tid, jobbigt, men så värt.det. Återkommer....

Nu vilar vi ut på BB.

• Krikiz

Ser att det är på sin plats med ännu fler grattis till alla nya små stjärnor här i tråden

Nosce te ipsum.
  • Haanky

Har inte nått bf riktigt än men oj ja e super trött på att vänta!!! ush ja orkar inte ha ont överallt mer!!! Gråter jag vill ha tillbaka min kropp och mysa med min bebis utanför magen!!!!!!!!!!

• elinson
    Haanky skrev 2012-01-21 16:41:23 följande:

Har inte nått bf riktigt än men oj ja e super trött på att vänta!!! ush ja orkar inte ha ont överallt mer!!! Gråter jag vill ha tillbaka min kropp och mysa med min bebis utanför magen!!!!!!!!!!

jag känner precis som du! 
  • Fridaj

Åh grattis till er som fått era småttingar!;)
    Sj väntar jag för fullt på att vår bebis vill komma ut. Det är 2 dagar till BF men ja tycker den kan komma nuuuuu;)

• roxylady

Syoss: så var mina värkar i 9h på natten innan vi åkte in. När jag kom in var jag redan öppen 6cm! Så hade ju gjort mkt hemma redan:) kändes bra! Sedan tog det 9h till på fl så var han ute:) gött å inte behöva vara på fl så länge.

• Noras

STORT GRATTIS TILL ALLA BEBISAR!! Jag är så avundsjuk!

BF+2 idag och ingenting Rynkar på näsan Är sjuuuukt trött och slut i hela kroppen! Hoppas verkligen att det sätter igång snart. Och hoppas att man får en snabb och problemfri förlossning också.
    Med första barnet så tog det 7 timmar och 39 minuter från första värken tills hon var ute. Själv sov jag ca 2-3 timmar av det Skrattande Blev lite klippt men inget annat. Håller tummarna att det går lika bra den här gången också.
    Nu dags att dra på sig ett leende och ta emot besök. Urk! Vet inte hur jag ska orka...
    Ha en bra kväll alla!

• Carolaj83

oj vad de ploppat ut bebisar, grattis till er alla, inte ett dugg avis

shadowstorm-gud vad härligt för dig ÄNTLIGEN, GRATTIS

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • Syoss
    roxylady skrev 2012-01-21 17:46:39 följande:
    Syoss: så var mina värkar i 9h på natten innan vi åkte in. När jag kom in var jag redan öppen 6cm! Så hade ju gjort mkt hemma redan:) kändes bra! Sedan tog det 9h till på fl så var han ute:) gött å inte behöva vara på fl så länge.

Du hette Paet innan va? :)
    Det håller fortfarande på med samma intervall, dock så har dom ökat i smärta. När ringde du in till fl? Min storebror tycker jag ska ringa men det känns lite onödigt än. Och nån slempropp har jag inte sett till. Vill ju att det ska hända lite mer :/