• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Haanky
    elinson skrev 2012-01-21 17:10:23 följande:
    jag känner precis som du! 

Skrattandeskönt att inte va ensam!! när har du bf?
  • Haanky

Har dagen innan dig.. Men vi får hoppas dom kommer snart gärna inatt :):)

• Syoss

Slemproppen har lossnat! Skrattande Ringde till fl och dom tyckte att så länge jag kunde hantera smärtan så skulle jag vara hemma men jag måste säga att det börjar bli jobbigt.. väntar lite till, sen måste jag nog åka in.

• Syoss
    Lalo2 skrev 2012-01-21 19:21:23 följande:
    Syoss: jösses, att du kan sitta och skriva med den smärtan du har.. mina värkar var drygt 1 min långa med 5-7 min intervaller när jag beslöt mig för att åka in.hejja hejja! Hoppas allt går bra för dig, och att de går.fort när ni kommer in. Var öppen 3 cm men 1 timma och 20 min renare är han ute ko

jag passar på att skriva mellan värkarna Glad Jag kommer nog åka in snart.
    Hoppas jag också får en lätt och snabb förlossning.
  • Syoss
    zatori skrev 2012-01-21 19:20:56 följande:
    Ungefär sådär var det för mig också! Hoppas det är på gång nu för dig. Spännande! Håller tummar och tår. :)

Tack så mycket! Det är nog på gång nu, smärtan ökar och slemproppen har lossnat Glad vi kommer nog åka in så småningom, väglaget är ju inte det bästa just nu.
  • ccecy

kan vara något på g här med ! inte hunnit klocka värkar i en timma ännu, men funderar på om ja borde gå o sova lite medan jag hinner istället! haft två med ca 3 med ca 10min mellan rum o 2 med 6min mellan rumt o alla alla har varit mellan 55 - 1min 12 sek. ska försöka klocka ltie till o sen sova! hoppas hoppas! :) är bf +4 idag! 

Och lycka till syoss 

• zatori
    Syoss skrev 2012-01-21 21:32:18 följande:
    Tack så mycket! Det är nog på gång nu, smärtan ökar och slemproppen har lossnat Glad vi kommer nog åka in så småningom, väglaget är ju inte det bästa just nu.
    Roligt gumman! Hoppas det går bra nu. <3
  • shadowstorm

=) önskar alla stort grattis som fått och håller tummarna om inte fått än slipper vänta längre. jag åkte in när mina värkar kom varannan minut. Mitt vatten gick ju när jag duscha och då öka de i styrka och tiden från 7 min mellan blev typ ingen hehe. Sen hade jag få värkar men grymt långa säkert därför det gick så snabbt. En förlossning berättelse kommer imorgon när vi kommit hem sover en natt på hotellet =)@

• Bullen i ugnen
    Haanky skrev 2012-01-21 16:41:23 följande:
    Har inte nått bf riktigt än men oj ja e super trött på att vänta!!! ush ja orkar inte ha ont överallt mer!!!  jag vill ha tillbaka min kropp och mysa med min bebis utanför magen!!!!!!!!!!

Jag med, less på det här nu!