• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Bullen i ugnen
    shadowstorm skrev 2012-01-21 22:53:58 följande:
    =) önskar alla stort grattis som fått och håller tummarna om inte fått än slipper vänta längre. jag åkte in när mina värkar kom varannan minut. Mitt vatten gick ju när jag duscha och då öka de i styrka och tiden från 7 min mellan blev typ ingen hehe. Sen hade jag få värkar men grymt långa säkert därför det gick så snabbt. En förlossning berättelse kommer imorgon när vi kommit hem sover en natt på hotellet =)@

Grattis!
  • shadowstorm

Jag fick ju en plågsam och brutal hinnsvepning vid 12 igår av en läkare försök få hinnsvepning och be den som gör det inte tänka på om det gör ont man ska ändå föda barn hehe så lite smärta får man ta =)

• roxylady
    Syoss skrev 2012-01-21 21:22:54 följande:

Slemproppen har lossnat! Skrattande Ringde till fl och dom tyckte att så länge jag kunde hantera smärtan så skulle jag vara hemma men jag måste säga att det börjar bli jobbigt.. väntar lite till, sen måste jag nog åka in.

Se där ;) Då har du nog ditt barn inom ett dygn ska du se! ÅÅÅÅH vad spännande iiiihh! Hur går det nu? Hur mår du?
  • elinson

Funderar på om jag ska ringa FL, misstänker att jag läcker fostervatten. Slemproppen började lossna på torsdagen och sedan igår har jag haft vattnig flytning (som varken har lukt eller färg). Det är inte mycket men tillräckligt för att jag behöver ett trosskydd för att inte bli våt igenom trosorna. Hur skulle ni gjort? Är det önsketänkande för att få åka in?

• Pusselbiten86

Nu är vi hemkomna.
    Eller ja det har vi varit sedan i Torsdags kväll.

Efter vad man kan kalla en Snabb förlossning.
    Första värken kom 11.11. Den 19/1.
    Vår älskade SON kom till världen 13.28 :)

Aj aj aj säger jag bara. Men sprack inget :)
    Åkte hem efter 6 timmar, ville åka redan efter 2, men fick inte

Han ska heta  Miliax  :) :)

Och är självklart helt underbart vacker och perfekt! :)

3562 gram
    50 cm

*** GRATTIS till alla som fått bebisar medans jag varit borta ***

Noah 060526, Thias 070724, Alwin 091210, Gravid BF Jan 2012 :)
  • twistedtofit

Här är det stiltje. Delar av proppen verkar ha lossnat, men sen inte mer! Jag har bf på tis, men tror den kommer ngn gång under v 5

• chicopico

grattis till alla bebisar....

är på bf+8 idag  har lite småvärkar men inte mer..... vill bara gå o lägga mig och dra täcket över huvudet!! 

• MissT

Stort grattis till alla bebisar som kikat ut och för er andra som väntar så hoppas jag att väntan snart är över!

• Alltochinget

Hemma igen efter en 8 km lång promenad i snön :) får se om det sätter igång karusellen, nu har jag iaf dragit mitt strå till stacken. Kommer nog inte gå så långt igen innan bebis kommit ut. Är helt slut i kroppen nu :/