• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Lilja5
    elinson skrev 2012-01-23 17:35:11 följande:
    Det har inte hänt så mycket som dom hoppats sedan första tabletterna imorse så jag får en sovdos och sen startar vi igen imorgonbitti. Stor besvikelse här...
    Usch så tråkigt!!
    Men skönt om du kan få sova en stund så att du orkar med!
    Hoppas på bättre lycka i morgon!! =)
  • got2b

Låg i soffan och klockade värkar igår efter en städ- och fixdag. Tog två panodil sen försvann det. Så det var bara falskt alarm. Idag har det varit lugnt förutom lite ont i ryggen, men det har jag ganska ofta..

Lycka till elinson och hoppas det går framåt lite snabbare imorgon!

• Frökensvensson

Hur går det för er med sömnen? Har så svårt att hitta en bekväm sovställning, vaknar med ont i höften och förvärkar, längtar efter att min lille pojk bestämmer sig för att kika ut. 8 dagar kvar till bf idag! Fast antar att jag kommer sakna magen sen när jag väl fött.

Men kommer vara underbart att äntligen få hålla min lille Elias, som jag längtar efter honom!Hjärta

Och just det ja..... Grattis till er som fått era små bebisar!Skrattande

• mabuse
    elinson skrev 2012-01-23 17:35:11 följande:
    Det har inte hänt så mycket som dom hoppats sedan första tabletterna imorse så jag får en sovdos och sen startar vi igen imorgonbitti. Stor besvikelse här...
    Åh så spännande att vattnet gått! Förstår om det känns segt, men det finns ju definitivt en förlossning i nära sikte! Och hoppas din graviditetslånga hormonstorm ger sig för dig nu när bebis kikar ut. Stort lycka till!
  • pamatakada

=( Bf + 6......ska till bm i dag och kolla blodtrycket...har gått med huvudväri i 3 dagar nu...

• Krikiz

Lycka till idag ELINSON och grattis till er som redan snusar på era små

Nosce te ipsum.