• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Nyponrosen

BF + 7 idag, suckarna är djupa och många ...
    Det är ett stort tryck neråt och har haft mycket flytningar sen julas, beiga-bruna-gula, i fredags kom lite lite färskt blod men inget har hänt... bara sammandragningar och ibland lite molvärk.

• roxylady

Jo häng kvar även om det blir Februaribebisar!:) Man vill ju kunna följa er kikar in så fort någon skrivit!

• Haanky

Nu är jag trött!!! Suttit med värkar sedan söndag natt... Varit inne två gånger men blivit hemskickad! Är öppen knappt 2 och har en bit kvar på tappen :(:( nu är det ca 6 min mellan igen så hopas det snabbt går ner till 3 igen och då åker vi in och jag kommer vägra lämna fl fören bebis är född!!!

• got2b

Usch vad jobbigt att det varit så sen i söndags Haanky. Hoppas det tar ordentlig fart för dig snart!

• Haanky

Tack! Hoppas det! Vissa värkar gör så ont att ja inte vet vad och vissa kan ja fortfarande titta på tv eller prata... Hur ska ja klara resten?? :( känns som det aldrig blir nån bebis här :(

• SysterAnna

Jag är också kvar! BF på torsdag. Har idag varit vrålhungrig och ätit som en tok, massa pannkakor till lunch och sen två portioner falukorv och makaroner till middag. Blev hungrig en stund senare igen och lyckades smälla i mig den sista portionen makaroner som fanns kvar. Har ju inte kunnat äta ordentligt senaste två månaderna p.g.a. bebisens rumpa i magsäcken. Kan ju alltid hoppas på att det är ett tecken på att kroppen håller på att ladda med ordentligt med energi.

• Pamper

Bf imorgon o tid hos bm får se om den lill* har fixerat sig va ruckbar i förra veckan.
    blir ingen januari bebis som man trodde men iaf en vattuman!

massa rörelser hela tiden som känns supertydligt bara vanlig mensvärks känsla o inget mer

pratar med doulan varje dag nu, hon e iaf redo! =) o vi har en fin plan tillsammans får bara se om den följs! ;)