• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Krikiz
    Prinzessan skrev 2012-01-31 11:07:01 följande:
    Den 21 jan kom våran Melvin <3 Var en lång förlossning, men det var det värt! Han vägde 4,2 kg och var 53 cm.

Grattis!!!!!!!!!!!
    Vilken vaken kille - ser långt ifrån nyfödd ut
    Nosce te ipsum.
  • Prinzessan
    Krikiz skrev 2012-01-31 11:45:31 följande:
    Grattis!!!!!!!!!!!
    Vilken vaken kille - ser långt ifrån nyfödd ut
    Hehe ja han kändes väldigt "färdig" när han kom ut :)  Gick  2 veckor över tiden.. han var stor och var svår att få ut :P På bilden är han 6 dagar. :)
  • got2b

Någon kvar som inte fött än? Eller jag är själv kvar kanske... Bf på torsdag. Trodde inte riktigt att jag skulle gå så långt, har hela tiden trott att jag skulle få tidigare. Men det är ju faktiskt max två-tre veckor kvar nu.

• got2b
    soda skrev 2012-01-31 16:41:46 följande:
    jag har inte varit så aktiv här i tråden, men hade bf den 28e och väntar tyvärr fortfarande, inte en känning på att det skulle vara på G ;/
    Inte jag heller. Slemproppen släppte ju för drygt en månad sen men den har väl återbildats vid detta laget.
  • soda
    got2b skrev 2012-01-31 16:44:57 följande:
    Inte jag heller. Slemproppen släppte ju för drygt en månad sen men den har väl återbildats vid detta laget.
    Jag tror min slempropp började släppa lite i fredags, blev ju nästan eld och lågor, men inte tusan har det hänt mycket sen dess, förutom en djävulsk förkylning både jag och mannen dragit på oss :(
  • misssally

Bf +tappat räkningen här :) vi skulle haft 21:a så det borde väl bli +9 då? Jag ligger fortfarande kvar på sjukhuset för obs. Och kommer så göra.. Hade en plats för igångsättning i morse, men de fick in någon mer akut, så vi sätter allt vårt hopp till i morgon :) det blir nog ingen Januaribebis, men jag hänger kvar i tråden ändå såklart ;)

• Krikiz

BF+5 idag och inte tillstymmelse till bäbisleverans. Håller med misssally att även om det inte blir en januaribäbis så hänger jag kvar här ändå

Nosce te ipsum.
  • got2b

Har med lyckats bli förkyld.. Ingen höjdare :( Ska det bli januaribebisar för oss får de snabba på nu. Inte så många timmar kvar. Hänger med kvar här ändå. Har inte hittat nån bra februaritråd än. Nån som hänger i en aktiv tråd för feb bebisar? Kunde vara trevligt att skriva lite med de som får i feb ifall man nu går över några veckor..