• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • got2b

Kommer så klart stanna kvar här, men går jag över några veckor lär det bara va jag kvar :/

• Shigo

Jag är också kvar. BF imorgon........ men tror verkligen att han inte kommer då heller. Lustigt att första barnet kommer 9 dagar före bf och detta förmodligen lååååångt efter........ 

• misssally

Jag har också gått från lågt undertryck till ganska högt ( för att vara mig ) det låg som högst på 95. Då fick jag åka in och kolla, det var förra fredagen, men då skickade de hem mig för att jag inte hade något protein i urinet... Så nu i fredags så fick jag åka igen, men då var det tvärtom +2 protein, men då hade blodtrycket sjunkit, så då tyckte de att jag kunde åka hem och vila igen.... Suck... Jag skulle nog ringa till fl för säkerhets skull om ni också har ont i mellangärdet ( framförallt i mitten) och även huvudvärk. så får de kolla i alla fall.

• Krikiz

Jag är också kvar och är idag på BF+3   Trodde innan att bäbben skulle titta ut ett par dagar innan BF, men nu när jag gått över tror jag mer på att jag verkligen kommer att hamna närmare 42+ än BF :-P  Jag som var så inställd på en januaribäbis......men det blir ju aldrig som man har tänkt sig

Nosce te ipsum.
  • PrickenoGrodan

Även om jag fick min bebis den 1:a januari tittar jag in här för att följa er som är kvar. Kanske kan man ge ett tips eller råd. Inom ett par veckor borde alla vara i bebistråden istället.
    Kram på er!

• SysterAnna

Grattis till de nytillkomna bebisarna!

"Skönt" att höra att jag inte är ensam oförlöst härinne... Tycker att bebisens rörelser blivit lite minskade sedan i fredags, har känt tydliga buffar och så men inte alls på samma sätt som tidigare. Idag tyckte jag dessutom att det var ännu mindre rörelser. Fick svar när jag puffade men inte mycket mer... Var påväg att ringa till förlossningen för att få komma in på en kontroll men ikväll efter att jag vilat lite så har det varit rätt bra fart på bebisen igen. Så skönt!!! Vi ska på TUL imorgon igen och ska då ta upp att jag tycker det varit minskade rörelser under helgen. Ultraljudet är på morgonen vilket är skönt, lika bra att få det avklarat tidigt.
    Har BF idag/imorgon enligt ÄL men BF på torsdag 2/2 enligt RUL och det känns stundvis helt ok att "vänta" på att det ska dra igång men ibland blir jag så less på väntan att jag bara sitter och grinar... 

• got2b

SysterAnna: Jag har också upplevt mindre rörelse i magen de senaste dagarna. Idag har det visserligen varit lite mer. Min verkar sova ganska mycket nu.. Du kan ju skriva vad de sa om det imorgon. Har inte ringt in till förlossningen för jag har fått minst en liten buff tillbaka när jag tryckt på magen. Jag vill med se bebis.. Har bara våra rul-bilder att titta på men det är ju längesen bebis såg ut så. Har inte behövt göra något tul för jag har legat mitt på linjen på sf måttet de senaste gångerna. Men inom tre veckor borde väl bebis vara ute :)

• Haanky

Oj oj fått två ondare förvärkar med 10 min mellan åååå hoppas hoppas!! Men det är iaf ett stort steg framåt då mina förvärkar inte gjort ont på det viset innan :):) lycklig!

• Haanky

Oj oj fått två ondare förvärkar med 10 min mellan åååå hoppas hoppas!! Men det är iaf ett stort steg framåt då mina förvärkar inte gjort ont på det viset innan :):) lycklig!