• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • roxylady
    SysterAnna skrev 2011-05-29 11:33:24 följande:
    Haha, här var det vindruvor som så småning om vände det!
    Åh druvor som är så gott. Gröna? :D
  • Niins
    zatori skrev 2011-05-29 11:50:30 följande:
    Jag har ju aldrig varit gravid förut och vet liksom inte hur det SKA kännas. Men läser man här på FL känns det som att de flesta känner skitmycket även såhär tidigt och då blir det såklart att man börjar jämföra sig med alla andra. Det är nog smart att tänka så - att man väntar barn och inte mf eller ma. :) Men jag har väntat och längtat så länge efter det här barnet att jag inte vet vad jag gör om jag skulle förlora det... :( 2 år och tre månader tog det för oss att nå såhär långt och till slut lyckades vi med hjälp av Pergotime. <3 Vill så gärna att det ska gå vägen.

Ringer eventuellt till BM till veckan, om inte annat för att förhoppningsvis få ett lugnande svar... Tack så mycket för ditt svar. Kram.
    Jag hade bara lite ömma bröst i början, och  lite ömma bröstvårtor. Ville bara få alla symptom man kan få i V 7+1 kom illamåendet, har spytt ett antal gånger sen dess, värst är det på morgonen nu! 
    Jag blev också gravid med pergotime efter 16 mån försök,  så jag känner med dig!
  • Missoctober88

Igår sa en person som står mig nära att jag skulle göra abort för ett jobbs skull. Kan inte släppa det för hon vet att våran bebis är planerad och efterlängtad. Kan inte förstå hur någon kan vara så elak och känslokall :(

• SysterAnna
    roxylady skrev 2011-05-29 13:28:54 följande:
    Åh druvor som är så gott. Gröna? :D
    Japp, kärnfria!
  • Cvb
    Missoctober88 skrev 2011-05-29 14:04:13 följande:
    Igår sa en person som står mig nära att jag skulle göra abort för ett jobbs skull. Kan inte släppa det för hon vet att våran bebis är planerad och efterlängtad. Kan inte förstå hur någon kan vara så elak och känslokall :(
    Men usch ! Det var otrevligt sagt !!
    Känns det rätt att skaffa barn nu så är det så.
    Hoppas personen inser att det han/hon sa var fel och ber om ursäkt och kan förstå & glädjas för erat val.
  • Cia80
    SysterAnna skrev 2011-05-29 14:12:23 följande:
    Japp, kärnfria!

Åh, de är ju så goda! Det som också är gott nu är jordgubbar! Skulle i stort sett kunna leva på dem nu

Usch, vad jag är matt! Sen har jag sån växtvärk så jag blir nästan illamående.

• Missoctober88
    Cvb skrev 2011-05-29 14:13:07 följande:
    Men usch ! Det var otrevligt sagt !!
    Känns det rätt att skaffa barn nu så är det så.
    Hoppas personen inser att det han/hon sa var fel och ber om ursäkt och kan förstå & glädjas för erat val.
    Be om ursäkt det gör hon nog men skadan är redan skedd.
  • roxylady
    Missoctober88 skrev 2011-05-29 14:04:13 följande:
    Fy vad elakt sagt!!!! Har hon en förklaring till varför hon kunde säga något sådant?? Det är ju så sjukt korkat gjort!! Man blir ju arg!!
  • roxylady
    SysterAnna skrev 2011-05-29 14:12:23 följande:
    Japp, kärnfria!
    Gud vad gott!!! Det har jag ätit mkt också på senaste tiden :)
Svar på tråden Januaribebis 2012