• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • curiosa

Får ni på er era gamla byxor fortfarande?
    Jag är nu i v 8+1 och visst får jag knäppt dom men då får jag oxå stå hela dagen för sitta går inte.
    Började i veckan med mamma byxor. Känns lite löjligt redan men så bekvämt :)

• bumbi 84
    curiosa skrev 2011-05-29 09:25:29 följande:
    Jag är nu i v 8+1 och visst får jag knäppt dom men då får jag oxå stå hela dagen för sitta går inte.
    Kan inte ha mina jeans längre!
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • MaHo89
    Niins skrev 2011-05-28 21:05:38 följande:
    Jag har jätte mycket flytningar känns som det riktigt rinner!! Lika rädd varje gång att det ska vara blod, men bara massa genomskinliga flytningar!!
    blod känns ju alltid riktigt läskigt, men jag fick en liten blödning när jag fick ma men även dennna gång! Jag har blödit lite två gånger och graviditeten ser bra ut både på prover och vul =) Håll hoppet uppe =)
    Jag har också mer flytningar än vanligt.. Kram!
  • MaHo89
    Jessica82 skrev 2011-05-29 08:24:52 följande:

Önskar er alla en glad morsdag :)..

detsamma =)
  • MaHo89
    curiosa skrev 2011-05-29 09:25:29 följande:
    jag är så glad över mitt beslut att beställa en storlek större på arbetskläder!! =) hihi
  • Sapato

Grattis alla mammor och blivande mammor på vår dag!

Paet: hade tur då den som gör UL var där just då och hade en tid Blev så verkligt trots att man bara ser säcken och pricken

• MangoRus

Grattis alla :) Jag är i tidig grav, gjorde clearblue vecko indikator i fredags stod 2-3 alltså gravid i vecka 4 eller 5.
    så jag tror att min bf kommer vara i februari blir min andra :)

• minneli

Ingen som har kraftigare molvärk? Googlade iof lite igår och hittade att det var naturligt att det gjorde ont för ligamenten bla bla bla bla=)

Idag fick jag frukost på sängen vilket var perfekt eftersom då slapp man ju må illa när man gick upp =)

Jag kan nog inte ha mina jeans, men jag har leggins och stora klänningar, skjortor osv och annars mjukisbyxor. Men när jag kan visa magen tar jag fram mina mammajeans! Och det jag inte köpte förra graviditeten som jag vill ha nu är ngn tröja eller tunika som man kan som knyta över magen. Riktigt fint=)  Såg en jättefin sån i hm katalogen.. men då var jag ju inte gravid och den lär väl vara slut nu.

Hoppas ni får en mysig mors dag!

• Cia80

Jag har gett upp att använda mina jeans. Nu blir det bara leggings när jag ska visa mig bland folk och mysbyxor hemma. Jag har ett par mamma-linnebyxor sen förra graviditeten, men det känns lite tidigt att börja med dem redan. Är i vecka 8.

• MangoRus
    Cia80 skrev 2011-05-29 09:56:51 följande:
    Jag har gett upp att använda mina jeans. Nu blir det bara leggings när jag ska visa mig bland folk och mysbyxor hemma. Jag har ett par mamma-linnebyxor sen förra graviditeten, men det känns lite tidigt att börja med dem redan. Är i vecka 8.
    har du vuxit mer nu i andra grav? en första lite nyfiken :D då jag gick up 32 kilo i första hihiih Oskyldig
Svar på tråden Januaribebis 2012