• Sapato

Januaribebis 2012

Känner heller inget speciellt

Har varit ute på shoppingrunda inför ikväll, ALDRIG mer gravid på nyår/när man är bjuden på fin fest
    Känner mig som en flodhäst trots att jag bara fått mage.
    Har köpt på mig massa så nu hem och vila och sen testa ut något inför festen ikväll.

Mitt största problem är hur jag ska orka i klackarna.. Haha

• Sapato

God fortsättning tjejer, nu blir det tolvor vi får

Kom precis hem från vårat firande, mår toppen så det är skönt. Var rädd att få ont då jag haft klackar från 23 till nu.
    Kom just på att jag varit vaken i 22h.. Ett under att jag orkat med dagen!!
    Nu blir det filmjölk, en dusch och sen soooova!!

• Sapato

Men wow vad spännande med alla värkar osv.
    Känner inget förutom att han borrat sig neråt inatt.

• Sapato

Vill också se men är på mobilen nu, får logga in från datorn senare.

Vi blev barnlediga tills imorgon istället för sonen hade så kul hos mormor att han ville stanna tills imorgon, saknar honom massor men samtidigt skönt att kunna vila 100%
    Ligger just nu och kolla dokumentärer på svtplay... Myyys!

• Sapato

Jag äter så sjukt konstigt nu, varför? Har ingen bra aptit och kan knappt äta.

Igår åt jag fil och flingor till nyårsmiddag medan sambon och våra gäster åt lammgryta.(kunde inte äta vanlig mat)
    På festen vi var på natten åt jag matbanan, haha.
    När vi kom hem imorse fil och flingor igen.
    Vid 15 sen åt jag fil igen och två mackor.
    Nu en avokado, munk och en kexchoklad (knäpp kombo)

Är någon av er som mig så här med maten nu på slutet?

• Sapato

Celma snow: Okej, för minns inte att jag var så här aptitlös. Jobbigt är det iaf

• Sapato

Shadowstorm: Jag har Shakira i huvudet heeeela tiden och ser din underbara dans.. haha

Idag har jag lite mer känningar och tror kanske att en bit av slemmisen lossnade imorse.. färdknäpps test igår kväll så vi får väl se om nått händer.
    Innan var jag så inne på att jag ville gå över men nu spelar det inte så stor roll alls, han får komma när han vill. Allt är klart hemma så.   

• Sapato

Paet: Handläggningstiden på fk är 30dagar (minst) så att ansöka i tid ifall man är beroende av pengarna är bra.

Jag ansökte i mitten av december och sökte från 9 januari sen om jag fortfarande jobbar då så ringer jag bara fk och meddelar vilka dagar jag jobbat så tar de bort de dagarna.

• Sapato

Hade fått ett paket i posten idag och vet ni
    Jag hade vunnit en bebisoverall från Isbjörn.. Wow. Jag som aldrig vinner nått!!

Paet: från det att du ansöker är det 30 dagar så anmäl nu för när du ska ta ut fp.

Svar på tråden Januaribebis 2012