Januaribebis 2012
Frökenolson: Min slempropp kom ut ca 1 vecka innan jag födde sonen.
Frökenolson: Min slempropp kom ut ca 1 vecka innan jag födde sonen.
God morgon!
Här är det sonen som varit vaken inatt. Han kunde bara inte sova och då kunde inte jag heller sova så klart. Stackarn som ska till förskolan idag och allt
Önskar vi kunde vara hemma.
Han sa att jag skulle säga till fröken att han skulle få sova lite på vilan om han var trött, förutseende son man har
Frökenolson: Spännande, hoppas värkarna kommer igång så du slipper igångsättning
Tvättar med samma som för oss. Tvättmedel och sköljmedel.
Ojda, de ringde från förskolan idag för sonen hade ramlat illa och fått världens bula i hela pannan. Hämtade honom ifall det skulle visa hjärnskakning och väl hemma mådde han iaf bra och efter lite glass kollade vi lite film och vad händer. Vi båda somnade och vaknade nu.. Kul natt vi kommer få när vi sovit bort hela eftermiddagen...
Syntetica: Åhh, vad spännande med bebis
Var precis ute på en 5kilometers promenad och sååå skönt det var, var lite orolig så tog med mig busskortet men det gick galant att gå. Får se om foglossningen kommer tillbaka nu!!
Ames: Härligt att du mår bra och skönt att sova ut imorgon
Missable: igångsättning är att man får sån där gel eller värkstimulerande dropp (finns säkert fler sätt) och inte kejsarsnitt men däremot kan även en igångsättning sluta med kejsarsnitt, så blev det för mig med sonen. Har inget att jämföra med men tyckte själv att det var sjukt jobbigt att bli igångsatt för värkarna blev så intensiva. Har även hört att de blir så
Noras: Låter kanske knäppt men det skulle kunna vara halsbränna, för så där hade jag och sökte hjälp och då sa läkare det och jag skrattade lite och tänkte jaja. Köpte iallafall gaviskon och det hjälpte.
Frökenohlson: Grattis