Januaribebis 2012
Ja, sååå mysigt hade vi
Haanky: Åhh, ja visst blir man rörd?!
Ja, sååå mysigt hade vi
Haanky: Åhh, ja visst blir man rörd?!
Förklarade precis färdknäppen för sambon, han asgarvade och frågade hur det skulle gå till.. Haha
Oj, här händer det grejer. Får se vilka av er som föder idag då
Själv har jag mått toppen inatt och fått sova så åker och jobbar några timmar nu tänkte jag, hann inte med allt i Torsdags så känns nödvändigt att åka in på kontoret en stund + att jag tänkte smita in på pop och någon mer butik på vägen hem och shoppa nått mer i strlk 50
Känner mer men inte mycket. Går upp och ner det där tycker jag, ska ta en lång promenad när jag lämnat sonen på förskolan.
Idag ska jag inte jobba så tänkte gå och köpa nått mer klädesplagg och lite annat så man är helt klar.
Sen hem och tvätta allt liggande, hoppas på tid i tvättstugan så slipper jag tvätta allt uppe
Grattis caradan
Nu rör sig bebis så det känns som han är på väg ut.. Det ilar något enormt där nere
Ms J: Här var det bebis som rörde sig och inga förvärkar.. Har varit dåligt med sammandragningar och värkar för mig.
Räknar med att gå över tiden, har bf på fredag men gissar på att det blir nästa vecka jag föder!
Enligt mig är jag beräknad 21/1 enligt UL 13/1 så det återstår att se
Lycka till alla som känner nått och är på G
Själv kollar jag på repriser på Sveriges Mästerkock och äter chokladpraliner(så här tidigt)
Paet: Alla tycker och tänker så mycket åt en hela tiden, nicka bara och säg jaja sen gör som du själv vill.
Amma är väl inget måste!
Åhh, har lite lätt som mensvärk trots att jag legat på soffan över en timme nu.. Weeeii.. Hoppas det är början för att ligga hemma så här får mig att gå sönder, det är såå tråkigt.