• Sapato

Paet: Själv känner jag inget större behov av att resa just nu. Vi i Sthlm har blivit så bortskämda med varm vinter så behovet har inte känt lika stort som det brukar.

• Sapato

Var det inte någon som pratade om ett "plopp" när vattnet går?
    Kände det nu, hördes nästan plopp och direkt efter kändes det som nått kom ut(flytning lr liknande)
    Shit, hoppas på inbillning för är en bit hemifrån :-O

• Sapato

Ok, sitter på ett tåg just nu. Känns lite blött men inte alls mycket. Hoppas det inte är så för kommer inte vara hemma förrän om kanske 30-40min.. Tur jackan är under rumpan.. Haha

• Sapato

Tror inte det var vattnet som gick men nått är på G känns det som.. Vi får se!

Grattis pricken

• Sapato

Var inget vatten som gick igår, skönt
    Sitter på jobbet nu iallafall, får se hur länge det blir idag men sonen ville att jag skulle hämta så går senast 15:30

Känns som alla här inne har massa värkar osv. Själv har jag liiite sammandragningar men inte mer än så, BF 13 januari

• Sapato

Jag trodde färdknäppen innebar att man hade sex men så är det ju inte.. haha.
    Man ska köra värsta akrobatiken för att det skall fungera, googlade igår Skrattande
    Tur man gjort det för nöje och inte bara för att kanske skynda på FL lite..

• Sapato
    Alltochinget skrev 2012-01-05 14:53:50 följande:
    Sen några dagar tillbaka "knäpper" det i magen. Det hörs som ett knäppljud bara en gång, fast jag har hört det flera gånger. Vad är det? Nån mer som har så?
    Så hade jag häromdagen och trodde mitt vatten gick men var falskt alarm.. hmm. Vad kan det vara??
  • Sapato
    shadowstorm skrev 2012-01-05 15:36:11 följande:
    Jo båda har problem om jag säger så.....okej problemet att ta sig på sjukhuset är ju inte det största. Men om vi säger såhär...Om det skulle hända i helgen måste jag lämna min 2½ åring åt människor som är så fulla att de inte ens kan prata!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det känns så förjävligt emot min SON!
    Usch, lider med er.

Då är det nog bättre om ni tar med honom till förlossningen eller kan man inte ringa typ någon nannyjour?
  • Sapato
    shadowstorm skrev 2012-01-05 15:47:34 följande:
    Jag är helt ärligt jätte ledsen och oroad =(

Men även såna här skäll måste ju kunna vara en grund för igångsättning? För vad gör man om ens andra barn rent utsagt kan utsättas för "fara"
    Hör med din BM, men tycker det ligger till grund för igångsättning men man vet aldrig vad de tycker.
    Annars finns det ingen annan ni kan ringa?
Svar på tråden Januaribebis 2012