• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • erajka
    partouze skrev 2011-06-19 13:58:05 följande:
    Usch :( kan man förhindra att det blir så på något sätt typ genom maten el så?
    äta regelbundet
  • Missoctober88

Fick göra Vul på akuten och bebisen dog i vecka 8. Den hade inget hjärta. Gynläkaren sa att bebisen satt fast och att jag skulle göra medicinsk abort på måndag, så jag fick en livmodersavslappnade tablett eller ja det var det som det skulle vara men istället var det abort piller som man inte får ta hemma utan ska ligga på sjukhus när man tagit. Det har varit en hemsk natt/dag och nu finns ingen bebis kvar alls :( 

• anmaelli
    Missoctober88 skrev 2011-06-19 15:03:41 följande:
    Fick göra Vul på akuten och bebisen dog i vecka 8. Den hade inget hjärta. Gynläkaren sa att bebisen satt fast och att jag skulle göra medicinsk abort på måndag, så jag fick en livmodersavslappnade tablett eller ja det var det som det skulle vara men istället var det abort piller som man inte får ta hemma utan ska ligga på sjukhus när man tagit. Det har varit en hemsk natt/dag och nu finns ingen bebis kvar alls :( 

Åh vad tråkigt... jag beklagar verkligen. Hoppas ni tar er tid att vara ledsna, men snart orkar ta nya tag. kram
  • Sofie emma 80

Missoctober, jag är hemskt ledsen, vet hur det känns. Många kramar till dig och hoppas du snart kommer tillbaka.
    Hade hjärtat någon gång börjat slå alltså? Hade du sett det?

• Missoctober88
    Sofie emma 80 skrev 2011-06-19 15:12:24 följande:
    Missoctober, jag är hemskt ledsen, vet hur det känns. Många kramar till dig och hoppas du snart kommer tillbaka.
    Hade hjärtat någon gång börjat slå alltså? Hade du sett det?
    Nej gynläkaren sa där skulle hjärtat ha varit så jag antar att den inte hade något hjärta eller att det inte slog. Skulle varit i vecka 13 på tisdag.

Tack alla.
  • ninapolkadots
    Missoctober88 skrev 2011-06-19 15:03:41 följande:

Åh nej! Jag beklagar verkligen sorgen. Finns ju inga ord som kan lindra sorgen du känner nu. Jag har varit där. Men mitt hjärta går ut till dig.
    MA 11+5, 2010.12.25
Svar på tråden Januaribebis 2012