• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Cvb
    Dontbeshy skrev 2011-06-17 23:40:29 följande:
    Nja på mig är det höfterna som öppnar sig för mycket så fogarna får för stora luckor och på så sätt ger ett enormt obehag när dom går ihop under rörelse
    Foglossning kallas det.. lite värre än ichias.. Kan tänka mig att det är det du har.. ichias ska vara obehagligt men man ska väl fortfarande vara kapabel att gå utan hjälpmedel dock med ilningar eller vad man ska kalla det..
    Å fy fan, foglossningar har man ju inte hört vara så kul :s
    Men strålar/känns foglossningsvärken i skinkan ? Jag har varit gravid två ggr förut (gjort abort så vet inte varför jag får denna smärta) och fick då också ont på samma ställe.
    Mysko.
  • LillaEko

Beklagar från djupet av mitt hjärta till er som fått ma, mardrömmarnas mardröm.
    Även till er som fått mf.
    Styrkekramar i massor

• Västeråsmamman

Beklagar verkligen ni som drabbats av detta hemska. Massor med tröstkramar.

Jag har äntligen fått komma hem. Ska till spec mvc imorgon. Hör av mig efter det.

• MissT

Fy vad tråkigt att så många får negativa, tråkiga besked

Beklagar verkligen! Ta hand om er! Massor med styrkekramar

• Butikslager

Hörrni tjejer, vad tycker ni jag ska göra?

Ska jag ringa KK och be om att få komma på nytt VUL eller ska jag avvakta?
    Jag börjar bli lite smått tokig här hemma.

Jag slits mellan hopp och förtvivlan, men mest är det förtvivlan..

Om det är kört vill jag att allt ska komma ut så vi kan börja om igen! Väntan och ovissheten är det absolut värsta!
    Väntar vi till om tre veckor så är vi mitt i semestern! Ska göra UL:et i Sunderbyn då vi är där innan vi tar bilen ner till Karlstad. Om det då visar sig att det är ett MA så vill jag ju inte blöda hela semestern! Definitivt inte i bil när vi ska åka 100 mil ner och 130 mil hem.

Jag känne rmig frustrerad!

• Kissekatten

Ring Liiv!!! Du ska inte behöva gå och må dåligt av att inte veta. Får du inte komma in är det skandalöst dåligt!! Ring!

Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2012-01-01
  • Butikslager
    Kissekatten skrev 2011-06-19 22:24:42 följande:
    Ring Liiv!!! Du ska inte behöva gå och må dåligt av att inte veta. Får du inte komma in är det skandalöst dåligt!! Ring!
    Jaa, jag funderar på att ringa min BM som jag hade med sonen och som jag hann göra inskrivningen hos nu när vi fick MF i vecka 14 i mars.

Har kvar hennes nummer sen jag väntade sonen.
    Annars får jag väl ringa KK receptionen igen. V
    ad jag vet är att jag inte tänker åka till Gällivare igen i alla fall..

Får ringa imorn när jag vaknar. Jag uppdaterar er imorgon!
  • bumbi 84

Beklagar verkligen ni som fått mf och ma! hoppas att ni snart får det ni längtar efter!

Ta hand om varandra.

Liiv: hoppas det inte är nån fara och att du får komma in och kolla upp det.

Igår hörde vi hjärtat slå. vecka 9+4.

Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • Dontbeshy

Ojoj ser nu att det är flera som sitter i den sitsen.. Gu va jobbigt för er.. Hoppas att ni får hjälp snart så att ni alla kan vara lugna och få veta hur det ligger till. Och om det visar sig att ni får ett tråkigt svar så hoppas jag att ni kommer snart tillbaka.. Sii: Ja jo foglossningarna var inte direkt som en dans på rosor. Men man kan leva med det så länge man får låna en TENS och tanken på att man får ju faktiskt något underbart i slutet av det hela.. Här har man inte direkt dom roligaste morgnarna.. Illamåendet börjar bli lite lättare, men starka lukter och matos gör att jag mår riktigt kyvens. men fyyyy så sjukt trött jag är... det känns så hemskt att mina små änglar ska komma med vatten och macka för att jag ska komma på fötter och fixa frukost... nog för att dom tycker det är kul att passa upp på mamma men ändå.. hur mår ni andra?

Svar på tråden Januaribebis 2012