• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • zatori
    Missoctober88 skrev 2011-06-19 15:03:41 följande:
    Fick göra Vul på akuten och bebisen dog i vecka 8. Den hade inget hjärta. Gynläkaren sa att bebisen satt fast och att jag skulle göra medicinsk abort på måndag, så jag fick en livmodersavslappnade tablett eller ja det var det som det skulle vara men istället var det abort piller som man inte får ta hemma utan ska ligga på sjukhus när man tagit. Det har varit en hemsk natt/dag och nu finns ingen bebis kvar alls :( 

Lilla vän. Vet inte vad jag ska säga annat än att jag är superledsen för er skull. Vilken orättvis värld vi lever i! :´( Du skrev att bebisen dog i vecka 8, vilken vecka var du i nu då? Skickar massor av styrkekramar till dig och hoppas ni finner styrkan och hoppet att försöka igen. <3
  • shadowstorm
    Fick göra Vul på akuten och bebisen dog i vecka 8. Den hade inget hjärta. Gynläkaren sa att bebisen satt fast och att jag skulle göra medicinsk abort på måndag, så jag fick en livmodersavslappnade tablett eller ja det var det som det skulle vara men istället var det abort piller som man inte får ta hemma utan ska ligga på sjukhus när man tagit. Det har varit en hemsk natt/dag och nu finns ingen bebis kvar alls :( 

Men nej :( Beklagar verkligen. Förstår att det har varit en jobbig och svår natt/dag. Jag håller tummarna att det snart bor ett nytt litet liv inom dig. Va rädd om dig och lycka till.
  • Butikslager

Tråkigt missoctober88! :(
    Jag misstänker dött foster här också.

Jag måste ringa BM imorn och prata med henne. Jag står inte ut med att vänta i 3veckor till.. Blödningen har slutat igen iaf.

• shadowstorm
    Butikslager skrev 2011-06-19 15:40:53 följande:
    Tråkigt missoctober88! :(
    Jag misstänker dött foster här också.

Jag måste ringa BM imorn och prata med henne. Jag står inte ut med att vänta i 3veckor till.. Blödningen har slutat igen iaf.
    Har du ont? Du håller koll på tempen så du inte får feber va? Tänkte så du inte får en infektion.
    Jag tycker verkligen det är konstigt att du ska behöva vänta 3 veckor. Om nu du haft oturen att du inte längre har något levande foster inom dig så är det ju dött och kan skapa extrema infektioner som är jätte farliga så jag förstår inte hur de inte vill ha koll på dig mera :/ Det förvånar mig
  • minneli

Nej vad hemskt! Tröstkramar!!!!!

• Butikslager

Shadow storm: lite molvärk bara.. Har inte kollar någon temp, men har nog inte feber.

Jag är irriterad att ingen är något..

• Stellan

Baklagar verkligen, ta hand om varandra och tillåt er att sörja den lille : ( 
  • Pebbles82

Men vad sjutton.. :( Beklagar verkligen, fy sånt där man bara ska ha mardrömmar om och aldrig få uppleva på riktigt ju! 
  • MissT

Åhh vad tråkigt Beklagar verkligen, så ledsen för er skull. Ta hand om dig/er/varandra!

Skickar massor med styrkekramar

• Missoctober88
    zatori skrev 2011-06-19 15:21:28 följande:
    Lilla vän. Vet inte vad jag ska säga annat än att jag är superledsen för er skull. Vilken orättvis värld vi lever i! :´( Du skrev att bebisen dog i vecka 8, vilken vecka var du i nu då? Skickar massor av styrkekramar till dig och hoppas ni finner styrkan och hoppet att försöka igen. <3
    Vecka 12 var jag i så jag trodde att allt var bra. 

Tack alla ni som bryr er. Vi sörjer just nu men vi kommer försöka igen när jag läkt. 
Svar på tråden Januaribebis 2012