• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Missoctober88
    Butikslager skrev 2011-06-19 15:40:53 följande:
    Tråkigt missoctober88! :(
    Jag misstänker dött foster här också.

Jag måste ringa BM imorn och prata med henne. Jag står inte ut med att vänta i 3veckor till.. Blödningen har slutat igen iaf.
    Hoppas det inte är så :( 
    Jag håller tummarna att de kollar upp om det är något eller inte. 
  • roxylady
    Missoctober88 skrev 2011-06-19 15:03:41 följande:
    Fick göra Vul på akuten och bebisen dog i vecka 8. Den hade inget hjärta. Gynläkaren sa att bebisen satt fast och att jag skulle göra medicinsk abort på måndag, så jag fick en livmodersavslappnade tablett eller ja det var det som det skulle vara men istället var det abort piller som man inte får ta hemma utan ska ligga på sjukhus när man tagit. Det har varit en hemsk natt/dag och nu finns ingen bebis kvar alls :( 

Men fy tusan vad tråkigt att höra :( Kan inte ens finna ord om hur det skulle kännas :( Hoppas för allt i världen att ni lyckas snabbt igen så att ni är på banan igen!! *styrkekramar*
  • Sessan4

Nä fy va många som haft otur i den här tråden  

Jäkla skit.. sänder en tanke på er alla, sitter i samma båt.

Mina blödningar har eskalerat idag, det bara rinner o rinner och gör ont, börjar känna mig yr och hängig, skall ringa gyn i morgon och kräva att få komma in.. brösten spänner ännu men det tar väl tid innan hormonnivån i kroppen sjunkit till det normala..

Shit tänk om vi aldrig kommer att lyckas igen?? Gråter

• Butikslager

Det verkar verkligen vara en oturstråd det här.

Nåja, jag ska försöka få tag i min BM och prata med henne imorgon. Hon är så snäll och gullig. Blir less på att gå runt och inte veta något. Speciellt eftersom jag har massa småblödningar..

Hon läkaren jag var hos gjorde ju hela saken värre.. Jäkla skittant.

• längtar2009

Inte varit inne på ett tag men här är ännu en som haft otur... Var på vul i onsdags (v 10+6) och fostret hade dött bara någon dag innan. Just när man började våga glädjas! Läggs in på tis för tabletter.

Hoppas det går bra för alla som är kvar!

• Frökenolson
    Missoctober88 skrev 2011-06-19 15:03:41 följande:
    Fick göra Vul på akuten och bebisen dog i vecka 8. Den hade inget hjärta. Gynläkaren sa att bebisen satt fast och att jag skulle göra medicinsk abort på måndag, så jag fick en livmodersavslappnade tablett eller ja det var det som det skulle vara men istället var det abort piller som man inte får ta hemma utan ska ligga på sjukhus när man tagit. Det har varit en hemsk natt/dag och nu finns ingen bebis kvar alls :( 

fy vad tråkigt, stor kram från en som vet hur det känns...
  • Helena85

Missoctober88 & Längtar2009; beklagar verkligen. fy vilken mardröm. Många kramar till er

• Alltochinget

BEklagar verkligen till er som fått missfall :( kan inte ens föreställa mig hur jag skulle hantera det. Hoppas ni får styrka att klara er igenom det och sätta igång igen så snart ni orkar. Kramar

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • zatori
    längtar2009 skrev 2011-06-19 20:20:11 följande:
    Inte varit inne på ett tag men här är ännu en som haft otur... Var på vul i onsdags (v 10+6) och fostret hade dött bara någon dag innan. Just när man började våga glädjas! Läggs in på tis för tabletter.

Hoppas det går bra för alla som är kvar!
    Beklagar verkligen. Måste vara jättejättejobbigt när man som du skriver börjat glädjas och liksom tro att man nått en någorlunda  "säker" period. :( Styrkekramar!
Svar på tråden Januaribebis 2012