• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Majskorn
    Butikslager skrev 2011-07-01 11:32:47 följande:
    Min sambo är från Grums :) Hans mamma, morfar och syster bor där. Haha :)

Inatt kom syndafloden. Så nu lämnar jag tråden. Tack alla för att ni varit ett bra stöd!
    Jag började blöda på jobbet igår när vi knatade runt på festivalområdet. Jag hade ingen extra binda med mig och allt kändes jobbigt.

När jag kom hem inatt vid två så kom det massa klumpar och sen har jag haft ont och varit upp på toa en gång i timmen hela natten.

Lycja tiill alla ni andra!
    Massa kramar på er!
    Jättebamse kram hoppas du mår bra trots omständigheterna och att ni tar hand om varandra nu! Tillåt dig att sörja för man behöver det! massor av kramar!
  • roxylady

Inatt kom syndafloden. Så nu lämnar jag tråden. Tack alla för att ni varit ett bra stöd!
    Jag började blöda på jobbet igår när vi knatade runt på festivalområdet. Jag hade ingen extra binda med mig och allt kändes jobbigt.

När jag kom hem inatt vid två så kom det massa klumpar och sen har jag haft ont och varit upp på toa en gång i timmen hela natten.

Massa kramar på er!
    Åh såg detta inlägget nu.. hoppas hoppas i alla fall att det inte är så Gråter *styrkekramar*
  • Krikiz

V.11 (10+2) och har precis kommit hem från inskrivningen hos BM. Söt och trevlig kvinna, så det känns jättebra. Lågt BT och +4 kg på vågen redan bådar ju inte så gott   Visserligen vad det likadant när jag väntade sonen, så jag är inställd på att gå upp dryga 20 kg även denna gång......
    Känns bara så drygt att det inte händer något på us-fronten förrän RUL den 24/8 - och efter det är det ytterligare 7 veckor innan vi skall träffa BM igen. Nåja, kanske kommer tiden att gå lite snabbare när magen väl börjar växa? Just nu känns det som att jag skulle behöva det där UL:et för att få bekräftat att jag är gravid och inte bara lönnfet

Nosce te ipsum.
  • Marsätt

Massa kramar på er!
    Usch det var som du befarade då. Skicakar styrkekramar..
    ♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Lill Knutte 2012♥
  • zatori

Massa kramar på er!
    Ah, då förstår jag. :)

Nej... :´( Vad otroligt ledsen jag blir för din skull. FInns liksom inga ord. Men jag önskar dig all lycka till i framtiden och hoppas att ni finner styrkan att försöka igen så småningom. Tänker på dig. Stora kramar!
  • Moniqe1979
    Prinzessan skrev 2011-07-01 07:26:53 följande:
    Vad tråkigt med bilen å att du missade inskrivningen! :(

Jag trodde att dem skulle lyssna efter hjärtljud i vecka 13 iaf... men de gjorde de inte :( Bara tog massa prover på mej. Nu är det vecka 18 man har att se fram emot. Vet inte varför de inte lyssnade. Men jag tror att det är olika om man hör ljud ännu å de kanske inte vill oroa oss... :P
    här lysnar de inte efter hjärtljud förens besöket EFTER rutin ultraljudet dvs i vecka 22-25 någonstans
  • Moniqe1979

Massa kramar på er!
    beklagar er stora förlust, ta hand om varandra !
  • Majskorn
    Moniqe1979 skrev 2011-07-01 11:45:24 följande:
    här lysnar de inte efter hjärtljud förens besöket EFTER rutin ultraljudet dvs i vecka 22-25 någonstans
    samma här och det tycker jag är förjävligt! Hade jag inte gjort privata ultraljud så hade jag fått vnta till v19+0 innanjag fick se pyret och ännu längre tills att få höra hjärtljuden...kanske ska investera i en angelsound :D
  • Frökenolson

Massa kramar på er!
    Tänker på dej Liiv, du har ju trott att det varit så ganska länge. Fattar inte att det ska dröja tills så sent i grav. Allt känns så mycket värre då tycker jag, stor kram till dej.
    Hör gärna av dej i tråden igen nästa gång det blir er tur, blir säkert snart, håller tummarna för er!
  • Västeråsmamman

Åh Liiv blir så ledsen för din skull. Ta hand om varandra nu! Styrkekramar

Svar på tråden Januaribebis 2012