• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Haanky
    chicopico skrev 2011-07-01 18:04:42 följande:
    Var på inskrivning idag och de gick jättebra Fick lyssna på hjärtljuden och de lät bra så nu kan jag vara lugn ett tag
    vilken vecka är du i?? längtar tills jag kan höra de lilla hjärtat:)
  • chicopico

Jag är i v 13 (12+0) idag. Trodde inte jag skulle få lyssna på hjärtat idag så det blev en glad överaskning!

• cabrera
    Hej tjejer... har fått lergigan utskrivet mot illamåendet men i innehållsförteckningen står det att effekten blir bättre med koffein tabletter.. Hur har ni använt lergigan? O vad är de för kofffein tabletter?
  • twistedtofit

Jag tar lergigan comp o i dem är det koffein! Tänk på att inte ta dem på tom mage för då mår man sämre!!

• fabler

Jag är så glad för mitt illamående verkar lagt sig. Nu är de bara den olidliga tröttheten man han.

Idag ska jag, sonen och hans mormor till Ludvika och kolla på sonens idol = Mojje.

elias är världens sötaste!!!
  • Trasslet

Åh, Liiv - jag beklagar verkligen. :( Så fruktansvärt jobbigt. Rå om varandra nu!

Jag var på UL i torsdags och blev tillbakaflyttad till v9+3, men det var skönt att se hjärtat picka på vår lilla jordnöt och höra att allt ser normalt ut. Jag har inte inbillat mig! Skum känsla...
    Tänkte berätta på jobbet innan semestrarna, men när vi inte har kommit så långt så låter jag bli till efter (eller tills jag ser att min mage inte går att dölja, men den är obefintlig än så länge).

Dags för lite frulle. Snart kommer bästis med son och då blir det Grönan för hela slanten! :D

• fabler
    Trasslet skrev 2011-07-02 07:30:49 följande:
    Åh, Liiv - jag beklagar verkligen. :( Så fruktansvärt jobbigt. Rå om varandra nu!

Jag var på UL i torsdags och blev tillbakaflyttad till v9+3, men det var skönt att se hjärtat picka på vår lilla jordnöt och höra att allt ser normalt ut. Jag har inte inbillat mig! Skum känsla...
    Tänkte berätta på jobbet innan semestrarna, men när vi inte har kommit så långt så låter jag bli till efter (eller tills jag ser att min mage inte går att dölja, men den är obefintlig än så länge).

Dags för lite frulle. Snart kommer bästis med son och då blir det Grönan för hela slanten! :D
    lät som du kommer få en rolig dag. här är de också dags för frukost nu, men jag är så arg på mig själv som glömde köpa apelsin juice igår för då får jag ingen nu.
    elias är världens sötaste!!!
  • jessielarsson

Idag ska jag gå till apoteket och köpa något för magen, är så förbannat hård. Dricker massor och rör på mig, men det hjälper inte. Var i stockholm tidigt i veckan och näst sista dagen var magen helt ok, då hade vi gått 9 timmar både tis och ons, men så kan jag inte hålla på här hemma. Har ju annat att göra än att promenerra hela dagarna. Så nu får jag ta till det tunga arteleriet. Ska köpa katrinplommon oxå och börja med det. Är inte så mycket för sånt där magpulver, många gamal tanter har det på jobbet.

Ska till läkaren den 7 juli och jag hoppas att han kommer att göra ett ultraljud, och gör han inte det så hoppas jag att jag vågar be om ett. Och sen längtar jag till den 17 aug, då är det RUL som gäller. Och sen ska jag skicka in papprena till försäkringskassan, lika bra att vara ute i god tid så är risken för strul ganska liten, hoppas jag iaf.

Svar på tråden Januaribebis 2012