• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fabler

Jag kan fixa en presentationstråd men TS måste lägga in den själv.

elias är världens sötaste!!!
  • Carolaj83

hej!

orkar inte läsa ikapp allt efter några dagar i danmark, skulle vart på inskrivning imorgon, men när vi parkerade bilen för ett snabbt besök hos släkten i skåne, gick bilen sönder

känner mig lite nere, hade hoppats på ett livstecken från bebisen, inte vart på vul eller fått höra hjärtljud, åhhh hade sett fram mot morgondagens besök sååå länge

• Prinzessan
    Carolaj83 skrev 2011-06-30 19:23:47 följande:

hej!

orkar inte läsa ikapp allt efter några dagar i danmark, skulle vart på inskrivning imorgon, men när vi parkerade bilen för ett snabbt besök hos släkten i skåne, gick bilen sönder

känner mig lite nere, hade hoppats på ett livstecken från bebisen, inte vart på vul eller fått höra hjärtljud, åhhh hade sett fram mot morgondagens besök sååå länge

Vad tråkigt med bilen å att du missade inskrivningen! :(

Jag trodde att dem skulle lyssna efter hjärtljud i vecka 13 iaf... men de gjorde de inte :( Bara tog massa prover på mej. Nu är det vecka 18 man har att se fram emot. Vet inte varför de inte lyssnade. Men jag tror att det är olika om man hör ljud ännu å de kanske inte vill oroa oss... :P
  • chicopico

Har inte skrivit på ett tag här, har mått fruktansvärt illa men nu börjar de lugna ner sig,,,,
    går in i v.13 (12+0) idag och ska till BM för första gången idag

Jag har verkligen försökt att hålla min graviditet hemlig men de har inte gått alls, min mage är gigantisk,
    den är så stor så folk vågar fråga om jag är gravid, både grannar och förskepersonal mfl har frågat..... och jag kan ju inte ljuga och säga nä... Jag har haft helt platt mage innan graviditeten men nu är ju detta 3e gången så de är väl vanligt att man blir stor tidigt.  Hoppas de är bra med alla

• Carolaj83

fått ny inskrivning 12 juli, kommer då vara i vecka 14 (13+2)

kanske större hopp om att få höra hjärljud då, inskrivningen skulle tydligen ta 1,5 timme...har förträngt allt sådant från mina tidigare graviditeter

• Butikslager
    zatori skrev 2011-06-30 15:37:28 följande:
    Hoppas verkligen att det inte är någon fara med din bebis, trots blödningar. Förstår att det känns superlänge kvar tills den 12:e...

Grums? Där bor ju JAG! I den lilla, lilla hålan. Hehe. Har ni släkt här?
    Min sambo är från Grums :) Hans mamma, morfar och syster bor där. Haha :)

Inatt kom syndafloden. Så nu lämnar jag tråden. Tack alla för att ni varit ett bra stöd!
    Jag började blöda på jobbet igår när vi knatade runt på festivalområdet. Jag hade ingen extra binda med mig och allt kändes jobbigt.

När jag kom hem inatt vid två så kom det massa klumpar och sen har jag haft ont och varit upp på toa en gång i timmen hela natten.

Lycja tiill alla ni andra!
    Massa kramar på er!
  • roxylady
    Butikslager skrev 2011-06-30 14:07:12 följande:
    Men jag blödde ingenting med sonen. Absolut inte minsta lilla droppe förrän jag fick teckenblödning när det var dags för förlossning!
    Alla graviditeter kan ju vara olika även om det är på samma person sägs det. Så det kan ju vara så förhoppningsvis!! Håller tummarna på att allt ser normalt ut!!
Svar på tråden Januaribebis 2012