• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Carolaj83

min bm ringde idag o svaren från alla prover på inskrivningen hade kommit, måste ta levaxin nu. 
    när jag läste om symtom stod det nedstämdhet bla....hoppas de är därför jag kännt mig lite nere 

npågon mer som måste ta levaxin, eller gjort tidigare graviditeter? 

• Jamirl

Hoppar in här
    Bf 4/1-12
    Fått tid för rul 11/8, ser så fram emot det. Börjat känna lite rörelser i magen, mys

• erajka
    Carolaj83 skrev 2011-07-14 20:49:41 följande:
    sitter o bläddrar igenom emmaljunga katalogen 2012....på deras hemsida

hoho, måste jag med ta och göra
  • Snusmumriken80

Jag har gått upp 3,5kg, är i v 15+2 idag. 

Smörjer inte in magen alls, min mage blev förstörd i v.38 med senaste barnet:( Men tänker kräva att få den fixad efter denna bebis. Lider man verkligen av hur den ser ut så får man remiss att fixa till den, vilket känns tryggt:)

Hugget nedanför magen har jag haft alla gånger, mer eller mindre, det är ligamenten och är inte det minsta farligt. Foglossning har jag däremot och har haft det sen senaste barnet, för 3 år sen Blir definitivt inte bättre nu:(

Har haft hemsk huvudvärk flera dagar, idag blev jag hemma från jobbet pga det + tröttheten. Somnar före 22 på kvällen, vilket är väldigt olikt mig:( Jobbigt att va så trötter hela tiden.

Ska krypa i säng nu, rekord ikväll:)

Gonatt!           

• Jamirl

Snutti80:
    Känner igen mig, hugget när man vrider sig och eller gör nåt, ajajaj. Oxå fått ont i sid-ryggen nu, när jag böjer mig...huvudvärk och trötthet, men huvudvärken släppte i eftermiddags när jag vila lite.
    Äter du järntabletter?

• Snusmumriken80
    Jamirl skrev 2011-07-14 21:47:17 följande:
    Snutti80:
    Känner igen mig, hugget när man vrider sig och eller gör nåt, ajajaj. Oxå fått ont i sid-ryggen nu, när jag böjer mig...huvudvärk och trötthet, men huvudvärken släppte i eftermiddags när jag vila lite.
    Äter du järntabletter?

Ja usch ja, gör så tusans ont:(
    Järntabletter har jag inte börjat med än, har ganska bra värden hittills. Har nog ätit varenda graviditet, så räknar nog med att jag måste börja så småningom. Nu är huvudvärken borta, men är säkert tillbaks imorrn igen:(
Svar på tråden Januaribebis 2012