• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bebismys2011

Ja urs, och ännu jobbigare då man ska vända dygnet fort som bara den, vakar t ex av imorgon kl 07 å jobbar lördag morgon igen :( stackars min skatt i magen. V13 tycker tiden går långsamt. RUL 22 Augusti

• Carolaj83
    paet-skönt att det är fler

ska träffa bm nästa gång 20 sept, om jag fortf känner mig nere då ska hon få hjälpa mig komma i kontakt med bup men hoppas allt blir bra bara sem kommer o man kan släppa mycket som ligger o stressar på en 
  • LillaEko

2 av 3 nätter avklarade. Och har faktiskt gått bättre än väntat, men går åt en hel del yoghurt. Men vi har haft lugna nätter hittills, så i natt kunde vi tom kolla två filmer.
    Men nu är hunden äntligen rastad och jag har fått landa på kudden, så natti natti

• MissT
    LillaEko skrev 2011-07-14 08:37:15 följande:
    2 av 3 nätter avklarade. Och har faktiskt gått bättre än väntat, men går åt en hel del yoghurt. Men vi har haft lugna nätter hittills, så i natt kunde vi tom kolla två filmer.
    Men nu är hunden äntligen rastad och jag har fått landa på kudden, så natti natti
    Vad skönt....sov så gott
  • twistedtofit

LillaEko - sjukt skönt att kunna se på film nattetid! Vi jobbar som djur. En normal natt ramlar det in Pat till 2-3 och sen ska alla tas hand om och lokalerna röjas. Man sitter knappt nåt. Men tiden går ju i alla fall fort!

• annasmörblomma

Hej! En snabb fråga: Vad smörjer ni era magar med för att minimera risken för bristningar/töjmärken?
    Och när ska man börja smörja? Jag har börjat (är supernojig kring just detta!) men det känns väldigt tidigt! Går in i v 13 idag, tjoho!

• shadowstorm
    annasmörblomma skrev 2011-07-14 09:40:09 följande:
    Hej! En snabb fråga: Vad smörjer ni era magar med för att minimera risken för bristningar/töjmärken?
    Och när ska man börja smörja? Jag har börjat (är supernojig kring just detta!) men det känns väldigt tidigt! Går in i v 13 idag, tjoho!
    Jag smörjde som en tok när jag vänta sonen och trodde jag kom undan ;) MEN i vecka 38! PANG sen var det kört hehe så jag tror tyvärr inte på det där :P
  • zatori
    annasmörblomma skrev 2011-07-14 09:40:09 följande:
    Jag smörjer med babyolja. Inte för att det kanske hjälper sådär jättemycket mot bristningar eftersom jag läst att det är hormonerna som påverkar mycket. Men det känns bra och magen blir mjuk! :) Jag har smörjt några veckor och det blir inte varje dag heller ännu. Jag är också i vecka 13.
  • zatori

Question: Hur mycket har ni gått upp/ner i vikt sedan starten?Och vilken vecka är ni i? Intressant att jämföra lite.

Svar på tråden Januaribebis 2012