• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Pamper

mammasidan.se/paket/gratis-babypaket

finns fler paket att beställa jag hämtade ut mitt paket från apoteket för ett tag sedan, verkar visst vara olika innehåll men jag fick, sked från bambina, v6 tuggummi, en tidning, 2st nappar och några hudvård produkter till bebisen

• erajka
    Empa86 skrev 2011-07-15 10:24:15 följande:
    Va roligt, vi är precis samma 12+0 idag:)

va kul vi får se på måndag om vi blir fram eller bakåtflyttad  
  • erajka
    Pamper skrev 2011-07-15 10:38:53 följande:

finns fler paket att beställa jag hämtade ut mitt paket från apoteket för ett tag sedan, verkar visst vara olika innehåll men jag fick, sked från bambina, v6 tuggummi, en tidning, 2st nappar och några hudvård produkter till bebisen

den har jag också hämtat ut Fast det gäller bara på de apotek som ägs utav apotekgruppen
  • Jamirl

Jobbigt! Fick ett brev hem att jag måste äta då järnvärdena varit låga.

• smulan777

Hej allihopa! Hoppas in här efter att bara läst alla andras inlägg :) Är i vecka 12+5 och beräknad 21 februari. 28 år, första barnet och bor i Göteborg. Ska bli skitspännande!

Jag ser att en del av er skriver att ni fått info om järnvärden och röda hund osv. När får man den informationen. Jag var hos MVC för två veckor sen och tog blodprov. Om allt ser bra ut hör man inget då eller hur funkar det?

• erajka
    smulan777 skrev 2011-07-15 11:05:51 följande:
    Hej allihopa! Hoppas in här efter att bara läst alla andras inlägg :) Är i vecka 12+5 och beräknad 21 februari. 28 år, första barnet och bor i Göteborg. Ska bli skitspännande!

Jag ser att en del av er skriver att ni fått info om järnvärden och röda hund osv. När får man den informationen. Jag var hos MVC för två veckor sen och tog blodprov. Om allt ser bra ut hör man inget då eller hur funkar det?
    Jag ringde dit i ett annat ärende och då sa hon att hon fått provsvaren. Frågade om vi skulle ta resultatet via telefon och det gjorde vi På måndag är det 2 veckor sedan jag tog proverna och svaren fick jag av henne igår.
  • roxylady
    Pamper skrev 2011-07-15 10:38:53 följande:

Har sett sådana där paket lite här å var med.. undrade lite om man måste binda upp sig till nått då?
  • zatori

Tack alla! <3
    Allting gick bra på testet och vi fick låg sannolikhet för alla trisomier. 1:5000 på Downs Syndrom och 1:20000 på de andra två. Känns jätteskönt!

Fick se en aktiv liten bebis som sprattlade och hoppade och vevade med både armar och ben. Att man kan känna sån otrolig kärlek till sitt barn redan.... Bebisen var 6,2 cm lång. Fick även boka in tiden för rutinultraljudet! Det blir den 22/8 så det är inte jättelänge kvar! :)

• erajka
    zatori skrev 2011-07-15 12:08:06 följande:
    Tack alla! <3
    Allting gick bra på testet och vi fick låg sannolikhet för alla trisomier. 1:5000 på Downs Syndrom och 1:20000 på de andra två. Känns jätteskönt!

Fick se en aktiv liten bebis som sprattlade och hoppade och vevade med både armar och ben. Att man kan känna sån otrolig kärlek till sitt barn redan.... Bebisen var 6,2 cm lång. Fick även boka in tiden för rutinultraljudet! Det blir den 22/8 så det är inte jättelänge kvar! :)

tjoho Grattis, vad kul
  • roxylady
    zatori skrev 2011-07-15 12:08:06 följande:
    Tack alla! <3

Grattis gud vad roligt!!! Solig
Svar på tråden Januaribebis 2012