• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Syoss

Mitt RUL är i v.19+2. På fredag är det 3 veckor kvar, känns som att dagarna kryper fram nu.

• Sapato

Mitt blir i v20 alltså 19+5 men gjorde tidigt vul då jag frågade om jag fick det och det fanns en ledig tid på inskrivningen
    Ska bli spännande för känner mig sååå ogravid just nu förutom att magen växt lite men annars har jag inge ont eller nått.
    Är så mycket mer nervös nu än med 1:an, konstigt tycker jag.

• SysterAnna

Nu har jag pratat med min barnmorska. 29/8 är det dags för RUL, kommer då vara i vecka 19 (18+0) Känns skönt att äntligen ha fått en tid! Har tid redan klockan 9:15 vilket är toppen. Efter det ska jag och mannen äta lunch ihop och sen ska vi kika på vagn har vi bestämt! Lääääängtar!!! 

• Västeråsmamman

Har varit på rul nu. Allt var jättebra. Blev dock flyttad en hel vecka till den 11 januari istf 4:e. Känns lite trist att gå om en vecka men i det stora hela så spelar det inte så stor roll.
    Tyvärr blev bilderna rätt suddiga bebben ligger långt ned och ärren från de tidigare snitten skymmer. Men det viktigaste var ju att allt var ok.

• fabler
    SysterAnna skrev 2011-08-01 11:20:08 följande:
    Nu har jag pratat med min barnmorska. 29/8 är det dags för RUL, kommer då vara i vecka 19 (18+0) Känns skönt att äntligen ha fått en tid! Har tid redan klockan 9:15 vilket är toppen. Efter det ska jag och mannen äta lunch ihop och sen ska vi kika på vagn har vi bestämt! Lääääängtar!!! 
    precis så gjorde jag och sambon efter ul med sonen också !
    elias är världens sötaste!!!
  • shadowstorm
    Västeråsmamman skrev 2011-08-01 11:38:02 följande:
    Har varit på rul nu. Allt var jättebra. Blev dock flyttad en hel vecka till den 11 januari istf 4:e. Känns lite trist att gå om en vecka men i det stora hela så spelar det inte så stor roll.
    Tyvärr blev bilderna rätt suddiga bebben ligger långt ned och ärren från de tidigare snitten skymmer. Men det viktigaste var ju att allt var ok.
    samma som mig då :) fast jag kommer bli flyttad...har så sen äl. trist ni inte fick nån bra bild men skönt att allt var bra :)

Men du måste inte ta om rul? Tänkte du är ju nu på 16+4
  • Jämthund

Bokade tid för mitt RUL idag. Den 31;a augusti är det dags. Är då i vecka 18+5. det är ju ett tag kvar men ack så tiden går fort. Tyckte att det var ett plus på den där Stickan bara för ett tag sen..

• Niins

Vi är i chock!!! Vi ska ha tvillingar!! Antagligen enäggs!!! Ska tillbaka om en vecka och kolla igen!! Men allt såg bra ut!!

• chicopico
    Niins skrev 2011-08-01 15:22:30 följande:
    Vi är i chock!!! Vi ska ha tvillingar!! Antagligen enäggs!!! Ska tillbaka om en vecka och kolla igen!! Men allt såg bra ut!!
    Grattis!!
Svar på tråden Januaribebis 2012