• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MaHo89

Pust vad trött man kan bli efter en hel dags jobb. Långdag imorgon så ska försöka sova nu.
    Fy vad jag längtar till ul men vi får vänta :/

• Carolaj83

3 dagar kvar till mitt rul, ska förhoppningsvis bli vårt första livstecken....har kännt lite rörelser i magen....men inte alls som med dom 2 första så jag känner mig extremt nervös

• Brooklyn

Hoppar gärna på här då den andra tråden nog håller på att torka ut, om jag får!?
    Har bf 7 jan, är i vecka 18 idag! (17+0) Ska på rul den 10 aug!

Så här ser min mage ut just nu!

• minneli

Igår gick jag rätt långt... långt för att vara mig iaf =P Och efter ett tag fick jag så ont till höger, neråt om magen.. och det har inte släppt fortfarande. Är det ligamenten och varför går det inte över? Såhär hade jag inte med dottern.

Har gått rätt mkt den här veckan eftersom det har varit Storsjöyran här!

• curiosa

Ja nu är det bara två dagar kvar till Rul för våran del. På onsdag kl 8.30 ska vi vara iväg.
    Längtar med skräck blandad förtjusning.
    Nu har ju vi gjort 3 vul och ett ul innan men då har det ju bara vart för att se att den lever.. Nu ska de ju se att allt finns på plats och ser bra ut oxå.

Jag känner av den stort sett dagligen med små buffar.

v 17+1 idag och jag fattar verkligen inte var tiden tagit vägen....

• fabler

Ja då har man gått in i v.18 idag (17+0). Om två veckor har man gått halva tiden och är tillbaka på jobbet, får se hur det kommer gå att jobba. Men då är de nedräkning för då kommer jag bara jobba 17v. till sen går jag hem på föräldraledigt.

elias är världens sötaste!!!
  • Someday

Jag har börjat känna bebisen röra sig! I början var jag väldig osäker men nu några gånger varje dag när jag har tid att stanna upp känns det verkligen! Mysigt! Jag är ju i vecka 17 (16+3).
    Magen har också börjat växa så nu syns det faktiskt!
    Härligt att läsa att det är fler som fått se bebisen på RUL och känt rörelser! Och alla härliga magbilder =)

• shadowstorm
    curiosa skrev 2011-07-31 09:18:55 följande:
    Ja nu är det bara två dagar kvar till Rul för våran del. På onsdag kl 8.30 ska vi vara iväg.
    Längtar med skräck blandad förtjusning.
    Nu har ju vi gjort 3 vul och ett ul innan men då har det ju bara vart för att se att den lever.. Nu ska de ju se att allt finns på plats och ser bra ut oxå.

Jag känner av den stort sett dagligen med små buffar.

v 17+1 idag och jag fattar verkligen inte var tiden tagit vägen....
    Du är allstå i vecka 18? eller 17? Va tidigt du får göra UL. Här måste man passerat 17+6 (vecka 19) och då lägger de gärna på några extra dagar plus det. Jag gör i (18+4) Så nästan i min 20.de vecka, men häruppe vill de göra sent eftersom de säger de ser bättre då...jobbigt vänta :P
  • minneli

Ja jag ska göra rul om en vecka och det är en dag innan jag går in i vecka 20. Så jobbigt att vänta så länge på något man verkligen verkligen vill göra!

• shadowstorm
    minneli skrev 2011-07-31 11:30:05 följande:
    Ja jag ska göra rul om en vecka och det är en dag innan jag går in i vecka 20. Så jobbigt att vänta så länge på något man verkligen verkligen vill göra!
    ja det håller jag med om :) Men den som väntar på nåt gott väntar ju aaaalltid förlänge ;)

Sist blev jag flyttad 8 dagar åt fel håll, så ganska redo att bli flyttad denna gång också.
Svar på tråden Januaribebis 2012